اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خبر داد

اجرای 41 پروژه عمرانی مساجد شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از اجرای 41 پروژه عمرانی مساجد شهرستان دشتستان طی یکسال گذشته خبر داد.

اجرای 41 پروژه عمرانی مساجد شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به مساجد و تلاش برای عمران و آبادانی مساجد از اهداف والایی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در حد امکانات و منابع موجود برای دستیابی به آن کوشیده است.

وی افزود: در سال گذشته با تعاملی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دبیرخانه امور مساجد استان برقرار کردیم، مبلغ 2 هزار میلیون ریال اعتبار به منظور تعمیر و ساخت مساجد شهرستان دشتستان هزینه شد.

باقری خاطر نشان کرد: برای تعمیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مساجد شهرستان دشتستان پیگیری‌های تعاملی گسترده‌ای انجام دادیم و بخش اعظمی از اعتبارات جذب شده به این امر اختصاص یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان یادآور شد: این اعتبارات پس از جذب برای تکمیل پروژه‌ها و تعمیر مساجد در اختیار هیئت امنای مساجد شهرستان قرار گرفته است.

وی از اجرای 41 پروژه عمرانی مساجد شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار به منظور اجرای 41 پروژه عمرانی مساجد شهرستان دشتستان اختصاص یافت.

باقری تاکید کرد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئول دبیرخانه امور مساجد استان بوشهر با کانون‌های فرهنگی شهرستان همکاری مطلوبی داشته و به همین منظور از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی از اهداف مهمی است که در دو سال گذشته پیگیری‌های فراوانی در این زمینه صورت گرفته و به نتایج ارزشمندی در این راستا دست یافته‌ایم.

باقری بیان کرد: طی یک سال گذشته حدود 800 میلیون ریال تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دشتستان اهدا شده است.

باقری هدف از حمایت‌های سخت‌افزاری را تجهیز کانون‌ها دانست و گفت: برای تحقق این هدف تجهیزاتی از قبیل کولر گازی، رایانه، پرینتر، صندلی، قفسه کتاب و ... را به کانون‌های فرهنگی اختصاص داده‌ایم.

وی ابراز امیدواری کرد با تجهیز کانون‌های مساجد شاهد فعالیت گسترده‌تر و بیش از پیش این کانون‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول