اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان:

مهم‌ترین کار بسیج خنثی کردن شبیخون فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتستان گفت: مهم‌ترین کار بسیج دفاع از مرزهای عقیدتی و خنثی کردن تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن است.

مهم‌ترین کار بسیج خنثی کردن شبیخون فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد عالی چهارشنبه‌ شب در همایش شورا و اعضای حلقه‌های طرح صالحین بسیج دهقاید دشتستان اظهار داشت: ماه رمضان ماه عبادت و راز و نیاز است و ماه معنویت و باید نهایت استفاده را از معنویات این ماه ببریم.

وی با اشاره به موفقیت‌های بسیج افزود: بسیج و سپاه در موفقیت‌های نظام اسلامی نقشی بی‌نظیر داشته است.

فرمانده سپاه دشتستان با بیان اینکه بسیج همیشه در خط مقدم دفاع از انقلاب بوده خاطر نشان کرد: بسیجیان از ابتدای انقلاب در مبارزه با گروهک‌های معاند و منافقین، حضور مقتدرانه در 8 سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های علمی و سازندگی کشور نقش ارزنده ایفا کرده و علت دشمنی استکبار با این نهاد مقدس نیز همین حضور پرشور بسیج در عرصه‌های انقلاب است.

عالی با اشاره به اینکه بسیج فراتر از یک نهاد نظامی است تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن به جنگ فرهنگی روی آورده و ایمان و اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده، مهم‌ترین کار بسیج دفاع از مرزهای عقیدتی و خنثی کردن تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت دشتستان نیز با بیان اینکه اخلاق نیکو زینت انسان است گفت: هر کس به اخلاق نیکو مجهز شد، می‌تواند معضلات و مشکلات پیش روی خود را شناسایی کند و برای از بین بردن آنها ابزار مناسب با آن معظل را بکار بندد.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی با اشاره به دوران دفاع مقدس و نقش محوری اخلاق اسلامی در بین رزمندگان اضافه کرد: از مهم‌ترین خصیصه‌های رزمندگان ما در جنگ هشت ساله اخلاق نیکو و اسلامی رزمندگان بود که از علل پیروزی آنها در عملیات‌های مختلف همین خصوصیت و وحدت‌ و برادری در بین رزمندگان بود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی در بین بسیجیان باید گسترش یابد و باید نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌ها اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول