اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان هشدار داد

بیماران خاص گیلان رو به افزایش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان نسبت به افزایش بیماران خاص در این استان و استان‌های همجوار هشدار داد.

بیماران خاص گیلان رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت عزیز پورعزیزی بعد از ظهر امروز در جلسه بیماران خاص گیلان با اشاره به ارائه خدمات سازمان‌های مردم‌نهاد به بیماران خاص اظهار کرد: سمن‌ها باید برای ارائه خدمات به بیماران خاص تقویت شوند.

وی نسبت به افزایش بیماران خاص در گیلان و استان‌های همجوار هشدار داد و افزود: هزینه‌های درمان بیماران خاص بسیار است و امور باید برای این بیماران تسهیل شود.

پورعزیزی با تاکید بر فعالیت سمن‌ها در برطرف کردن مشکل بیماران خاص خاطر نشان کرد: کمک‌هایی از طرف دانشگاه علوم پزشکی به بیماران خاص می‌شود اما پاسخگوی نیاز آنها نیست.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خواستار ارائه برنامه مدون برای برطرف شدن مشکل بیماران خاص شد و تصریح کرد: شرایط برای بیماران خاص بحرانی است و دستگاه‌های دولتی به تنهایی از عهده برطرف کردن مشکلات آنها بر نمی‌آیند.

وی بر تشکیل شبکه خیران بیماران خاص در گیلان تاکید کرد و گفت: شبکه خیران می‌تواند در برطرف کردن مشکلات بیماران خاص گام‌های مثبتی بردارد.

پورعزیزی با اشاره به کمک‌های استانداری گیلان به بیماران خاص ابراز کرد: تمام مسئولان و افراد جامعه باید در مقابل بیماران خاص پاسخگو باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان بیماران خاص را نیازمند فضایی مناسب برای درمان دانست و بیان کرد: بیماران خاص تحمل سختی‌ها را ندارند.

وی تعداد بیماران هموفیلی گیلان را 250 بیمار عنوان کرد و افزود: گیلان 970 بیمار ام‌اس، 450 بیمار پیوند کلیه، کبد و قلب و 924 بیمار دیالیزی دارد.

پورعزیزی به کمک جمعیت هلال‌احمر گیلان به بیماران خاص در این استان اشاره کرد و گفت: کمک‌های انجمن‌های خیریه بیشتر جنبه حمایتی دارد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول