اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

سرمایه‌گذار خارجی در بلند مدت تهدیدی برای صنعت کشاورزی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی از خارج از کشور در بلند مدت صنعت کشاورزی کشور را تهدید می‌کند.

سرمایه‌گذار خارجی در بلند مدت تهدیدی برای صنعت کشاورزی است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: باید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مدیریت کرد و در غیر این صورت در آینده دور مشکلاتی برای کشاورزی کشور به وجود خواهد آمد.

وی افزود: کشور با خطر خشکی و بی آبی مواجه است از این رو اگر سرمایه گذاران خارجی را مدیریت نکنیم دچار تنش می‌شویم و به منابع آبی زیرزمینی لطمه وارد خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در داخل کشور حمایت شود تا باعث تقویت اقتصاد داخلی شویم و تولیدات در این کشور عرضه و به فروش برسد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر در بخش کشاورزی به دلیل پایین بودن سطح زمین کشاورزی معیشت کشاورزان دچار مشکل شده است از این رو بهتر است زمین‌های زراعی در اختیار کشاورزان و سرمایه گذاران داخلی قرار بگیرد.

پاپی‌زاده تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا اراضی زیرکشت افزایش یابد و مشکلات موجود برای کشاورزان کاهش یابد و به این دلیل نیازمند تلاشی جدی در این بخش هستیم.

وی خاطر نشان کرد: باید مجلس درباره اجاره اراضی کشاورزی به سرمایه‌گذاران خارجی اظهار نظر کند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول