اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم:

قم 4 هزار سهمیه برای تربیت قاری و حافظ قرآن کریم دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: صدها قاری و حافظ قرآن کریم در سطح امامزادگان استان قم در ایام ماه مبارک رمضان تربیت می‌شوند.

قم 4 هزار سهمیه برای تربیت قاری و حافظ قرآن کریم دارد

حجت‌الاسلام شوزب شیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در ماه مبارک رمضان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان دوره‌های تربیت قاری و حافظ قرآن برگزار می‌شود که در این طرح صدها قاری و حافظ قرآن در سطح امامزادگان استان قم تربیت خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: سهمیه ثبت‌نامی برای استان قم چهار هزار نفر تعیین شده است که مراحل ثبت‌نام آن از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان قم آغاز شده است.

شیری عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به محل امامزادگان، سازمان اوقاف استان قم و یا تماس با شماره تلفن‌های 7601595 داخلی 123 تا پایان ماه مبارک رمضان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی گفت: ثبت‌نام در این کلاس‌ها رایگان بوده و در پایان دوره برای شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر خواهد شد و همچنین به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با توجه به تعداد جزء حفظی قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف استان قم جوایز ارزنده‌ای از جمله سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول