اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت فوتبال قم اعلام کرد

برگزاری مسابقات فوتبال قم در پنج رده سنی

خبرگزاری فارس: سومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی قم امسال نیز همانند سال گذشته در پنج رده سنی برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات فوتبال قم در پنج رده سنی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس برنامه‌ریزی کمیته جوانان و استعدادهای هیئت فوتبال استان قم، مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان قم از امروز با رقابت تیم‌های مدعی در مجموعه ورزشی تختی قم آغاز خواهد شد.

رقابت‌های دوره سوم در حالی آغاز می‌شود که در سال قبل مسابقات فوتبال رده‌های سنی قهرمانی استان قم برای دومین بار در پنج رده‌ سنی از زیر 10 سال تا زیر 14 سال برگزار شد و در پایان رقابت جذاب مدعیان، برترین‌‌های خود را شناخت.

در حالی که تاکید هیئت فوتبال استان قم این است که باشگاه‌های قم در فکر سرمایه‌گذاری مناسب و مطلوب بر روی فوتبال باشند، در سال‌های اخیر و به خصوص از سال 1387 که تیم صبا به قم منتقل شد، در هر رده سنی استقبال از باشگاه‌های فعال و سازنده فوتبال قم از حضور در این رقابت‌ها بسیار خوب و قابل توجه بوده و این مهم نشان می‌دهد که باشگاه‌های فوتبال قم به سرمایه‌گذاری مناسب و مطلوب روی فوتبالیست‌های رده‌های سنی پایه علاقه‌مند هستند.

کمیته جوانان و استعدادهای هیئت فوتبال قم نیز با همین هدف امسال قصد دارد مسابقات قهرمانی استان با شرکت تیم‌های رده سنی زیر 10، 11، 12، 13 و 14 سال در سطحی مطلوب به انجام برسد و فوتبالیست‌های زبده‌ای توسط مربیان سازنده فوتبال قم شناسایی شوند.

سومین دوره فوتبال رده‌های سنی پایه فوتبال قم در حالی از رقابت فوتبالیست‌های زیر 10 سال آغاز خواهد شد که در ادامه در رده‌های سنی زیر 11 و 12 سال نیز پیگیری می‌شود اما مسابقات دو رده سنی دیگر یعنی زیر 13 و 14 سال به صورت لیگ به انجام خواهد رسید.

بر این اساس در مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان رده سنی زیر 10 سال استان قم تیم‌های پارسا (الف)، پناه‌آفرین، سینا، هنگ، آسیا، آستانه، پارسا (ب)، صبا، ایران‌جوان، فینال، المپیاد و خورشید برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

بر اساس برنامه در روز نخست این بازی‌ها تیم پارسا (الف) به مصاف پناه‌آفرین می‌رود در حالی که در دومین دیدار نیز تیم‌های فوتبال نونهالان زیر 10 سال سینا و هنگ مسابقه می‌دهند و در سومین بازی نیز تیم‌های آسیا و آستانه دیدار می‌کنند.

در سه بازی دیگر نیز ابتدا تیم فوتبال پارسا (ب) مقابل صبای قم صف‌آرایی می‌کند، ایران‌جوان قم در دیدار نخست خود رو در روی تیم خورشید می‌ایستد و تیم فوتبال فینال به مربیگری اسماعیل زند در برابر تیم المپیاد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول