اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

اقتصاد مقاومتی سد محکمی در برابر تحریم‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود گفت: اقتصاد مقاومتی سد محکمی در برابر تحریم‌های دشمنان است و ملت ایران با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته خود، این بار نیز سیلی محکمی به دشمنان خواهد زد که برای همیشه برای آنان درس عبرت باشد.

اقتصاد مقاومتی سد محکمی در برابر تحریم‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه هشترود اظهار کرد: تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران به برکت وجود جوانان و دانشمندان ایران به یک فرصت تبدیل شده و باعث شده در بعضی موارد هم به خودکفایی برسیم.

خطیب جمعه هشترود افزود: دشمنان امروز وارد جنگ دیگری با ملت ایران شده‌اند و آن هم جنگ تحریم است؛ آنها قصدشان تحریم‌های شدیدتری نیز است غافل از اینکه تحریم‌ها به صورت مثبت علیه ایران تمام خواهد شد.

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از تحریم‌های اقتصادی دشمنان است

رشادی گفت: امروز تحریم‌های صورت گرفته به عنوان جنگ روانی علیه ملت است و ملت ما هم باید به مقابله با این جنگ بروند و راه عبور و موفقیت‌آمیز از این جنگ گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری است.

وی، اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از تحریم‌های اقتصادی دشمنان اعلام کرد و گفت: ما باید اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی به ایرانی آبادتر دست یابیم.

امام جمعه هشترود با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به تولید ملی تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور می‌توانیم وابستگی خود را به نفت کم کنیم و به اقتصادی با ثبات دست یابیم.

رشادی ادامه داد: هرچند این تحریم‌ها، مشکلات و سختی‌هایی را برای مردم به وجود می‌آورد اما آنان راه عزت و اقتدار ایران اسلامی را انتخاب کرده‌اند و هرگز از ادامه این مسیر دست بر نخواهند داشت.

کشاورزان در پرداخت زکات غفلت نکنند

خطیب جمعه هشترود در ادامه خطبه‌های نماز جمعه خواستار نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی زکات در رفتار مردم شد و افزود: زکات مایه سعادت دنیا و آخرت و باعث حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌شود.

وی از کشاورزان خواست در پرداخت زکات غفلت نکنند و زکات خود را در اولین مرحله بپردازند زیرا باعث فزونی روزی آنها می‌شود. 

امام جمعه هشترود همچنین با تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، بر لزوم الگو قرار دادن این امام همام توسط آحاد مختلف مردم به ویژه افرادی که تمکن مالی خوبی دارند، برای کمک و انفاق به نیازمندان تاکید کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول