اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت ما برای اجرای پروژه‌های عمرانی در این استان به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد

شاهرضا دیودیده در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی این سازمان در شهر لنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در لنده گفت: در طول چند سال گذشته و از آغاز دولت نهم و دهم تحولات بسیار چشمگیری در حوزه نوسازی و توسعه مدارس استان رخ داده و پروژه‌های مختلفی به مرحله اجرا رسیده است.

دیودیده در پاسخ به این سئوال که مهم‌ترین پروژه‌های سازمان نوسازی در لنده چه پروژه‌هایی است، یادآور شد: در شهر لنده سه پروژه مدرسه ابتدایی در شرق، مدرسه راهنمایی غرب (پست بانک) و فاز آموزشی خوابگاه دانش‌آموزی (برادران) در حال اجرا است.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که اولویت سازمان نوسازی برای بازسازی پروژه‌های مورد نیاز در لنده چیست، گفت: اولویت سازمان نوسازی برای اجرای پروژه در این شهر به پایان رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام بوده که مشکلات بسیاری را در این شهر برطرف می‌کند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه سالن چند منظوره ورزشی پوریای ولی آموزش و پرورش لنده تصریح کرد: این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که در سال گذشته باید به بهره‌برداری می‌رسید، اما با سهل‌انگاری پیمانکار قبلی و مسئولان در این شهر این پروژه به اتمام نرسیده بود.

دیودیده افزود: در ماه اخیر این پروژه با سرعت مراحل پایانی خود را گذرانده و هم‌اکنون آماده تحویل به اداره و نهاد بهره‌بردار (آموزش و پرورش) است.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته به این پروژه عنوان کرد: این پروژه در ابتدا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال کلنگ‌زنی شد، ولی در مرحله دوم نزدیک به 2 میلیارد و 600 میلیون ریال برای اتمام این پروژه تخصیص یافت و هم‌اکنون در مجموع با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول