اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:

توطئه‌ها علیه سوریه در روز قدس ناکام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: روز قدس فرصت مناسبی است تا مسلمانان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی به توطئه‌ها علیه سوریه پایان دهند.

توطئه‌ها علیه سوریه در روز قدس ناکام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، ابوذر عرشیان جمعه شب در آیین اختتامیه سومین جشنواره قرآنی کریم اهل‌بیت (ع) میناب با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی در حال آماده کردن خود برای سم‌پاشی در انتخابات 92 هستند، افزود: استکبار جهانی به دنبال استراتژی است تا شاید بتواند در انتخابات ریاست جمهوری ایران دخالت موثری داشته باشد.

وی در ادامه ضمن تشریح اوضاع کشور سوریه گفت: توطئه‌هایی که در سوریه در حال انجام است در روز قدس و با قدرت ملی جهان اسلام ناکام خواهد شد.

این مسئول هم‌چنین از مکتب قرآن به عنوان مکتب بیداری، ظلم‌ستیزی، آگاهی و عدالت یاد کرد و افزود: تمسک به کتاب آسمانی و قرآن رمز پیروزی و رسیدن به سعادت است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب نیز در این مراسم ضمن قدردانی از عوامل اجرایی جشنواره قرآنی کریم اهل‌بیت (ع) گفت: کانون جوانان و کانون‌های فرهنگی ورزشی بسیج باید تمام تلاش خود برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در منطقه به کار بندند.

سیدحسن سبحانی اضافه کرد: قرآن کریم در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

سومین جشنواره قرآنی کریم اهل‌بیت (ع) به همت کانون جوانان بسیج ناحیه میناب با شرکت بیش از یک هزار نفر از جوانان و نوجوانان بسیجی در دو بخش خانم‌ها و آقایان در رشته‌های حفظ چهل حدیث، طراحی و نقاشی قرآنی، مفاهیم سوره یوسف، ترتیل، حفظ و قرائت، خطاطی و خوش‌نویسی، تئاتر قرآنی، هم‌خوانی، تواشیح، ادعیه و مناجات از ششم مرداد‌ماه آغاز شد و 13 مردادماه در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این جشنواره از 270 نفر از برترین‌ها در دو بخش خانم‌ها و آقایان در چهار رده سنی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول