اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند:

پیروزی در جنگ 33 روزه مصداق کارآمدی نظام ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند، پیروزی حزب‏الله در جنگ 33 روزه را مصداق بارزی از کارآمدی نظام ولایت فقیه خواند.

پیروزی در جنگ 33 روزه مصداق کارآمدی نظام ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی پیش‌ازظهر امروز در جمع شماری از مسئولان شرق استان تهران اظهار داشت: اثبات کارآمدی جایگاه ولایت فقیه به عنوان تجلی‏گاه مقاومت امت‏های اسلامی از جمله دستاوردهای مهم جنگ 33 روزه بود.

وی ادامه داد: در این حماسه بزرگ تاریخی نقش برجسته رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب در جهت‏دهی به فعالیت‏های حزب‏الله لبنان و پیروی این جوانان عاشورایی از ولایت فقیه از جهات گوناگون قابل بحث و بررسی است.

* پیام روحیه‏بخش رهبر انقلاب به نصرالله

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند با اشاره به خاطراتی از رهبر حزب‏الله لبنان به بسط موضوع دایره تاثیرگذاری جایگاه ولایت فقیه در جریان مقاومت پرداخت.

علاءالدینی تصریح کرد: سیدحسن نصرالله در گوشه‏ای از خاطرات خود می‏گوید که "ما از ادامه جنگ 33 روزه و آینده آن بسیار نگران بودیم".

وی اضافه کرد: رهبر حزب‏الله لبنان می‏افزاید: "در همین احوال نامه‏ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی به ما رسید که در آن جملاتی نظیر شما پیروز هستید؛ نه تنها پیروز هستید بلکه پس از این فتح به قدرتی تبدیل می‏شوید که قدرت‏های دیگر توان مقابله با شما را نخواهند داشت، درج شده بود".

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند با اشاره به خاطره‏ای دیگر از نصرالله خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله در سایر خاطرات خود به نکته دیگری پس از پیروزی در جنگ 33 نیز اشاره کرده است.

علاءالدینی ادامه داد: رهبر حزب‏الله در بیان این خاطره خود می‏گوید که "پس از پیروزی در جنگ 33 روزه به ایران سفر کردم؛ در نشستی با حضور رهبر فرزانه انقلاب برخاستم و دست ایشان را بوسیدم؛ زمانیکه برای این اقدام مورد پرسش دیگران قرار گرفتم که چرا به عنوان محبوب‏ترین شخصیت جهان عرب این اقدام را انجام دادم به آنها پاسخ گفتم که من می‏خواستم اعلام کنم که اگر ما مقاومت کردیم فرمانده اصلی میدان معظم‏له بود".

وی اضافه کرد: از این رو باید در جریان مطالعات وقایع تاریخی جنگ 33 روزه علاوه بر مواردی نظیر تقویت و تثبیت جایگاه مقاومت در امت اسلامی، فروپاشی افسانه شکست‏ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی، تبدیل یک روحانی مبارز شیعه از سلسله جلیله سادات به محبوب‏ترین شخصیت جهان عرب و قرارگیری دشمن در بن‏بستی سیاسی به اصل مهمی همچون "کارآمدی نظام ولایت فقیه" نیز پرداخته شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول