اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد:

زمینه فعالیت اقتصادی گروه سرمایه‌گذار هندی در یزد نهایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: زمینه فعالیت گروه اقتصاد گروه سرمایه‌گذاری هندی در استان یزد در صنعت فولاد فراهم شده است.

زمینه فعالیت اقتصادی گروه سرمایه‌گذار هندی در یزد نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصاد و دارایی استان یزد، مرادعلی میر اظهار داشت: طی نشست‌های مختلف و مشترک با گروه سرمایه‌گذار کشور هند، زمینه‌های لازم برای فعالیت این گروه اقتصادی فعال در بخش صنعت فولاد استان یزد نهایی شد.

وی افزود: در این نشست در مورد چگونگی انجام سرمایه‌گذاری، اخذ مجوزهای قانونی و اعطای تسهیلات ارزی و ریالی برای احداث واحد تولیدی فولاد در استان یزد بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

وی گفت: راج کمار، رئیس هیئت سرمایه‌گذاری هند نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری صورت گرفته، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان یزد را خوب ارزیابی کرد.

میر خاطرنشان کرد: پروژه سرمایه‌گذاری یاد شده شامل احداث کارخانه ذوب و نورد کامل با ظرفیت بیش از400 هزار تن فولاد در سال با استفاده از آهن اسفنجی و قراضه به روش قوس الکتریکی برای تولید کلیه محصولات نورد نظیر میلگرد، تیرآهن، نبشی و .... با سرمایه‌گذاری 120 میلیون دلار است.

وی همچنین با اشاره به رشد و توسعه سرمایه‌گذاری در استان یزد طی سال‌های اخیر، آمادگی خود را برای حل مشکلات فرا روی سرمایه‌گذاران خارجی و حمایت از آنها اعلام کرد.

میر افزود: تمام تلاش خود را برای توسعه سرمایه‌گذاری و رونق آن در استان یزد به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول