اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

برقراری ایستگاه برای اتوبوس‌های نمین در تازه‌میدان عملی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: درخواست اهالی نمین برای تردد با وسیله نقلیه عمومی بین این دو شهر با محوریت ایستگاه میدان امام حسین اردبیل (تازه میدان) امکان‌پذیر و شدنی نیست.

برقراری ایستگاه برای اتوبوس‌های نمین در تازه‌میدان عملی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان اردبیل اظهار داشت: با مساعدت و همکاری شهرداری اردبیل حدود شش دستگاه اتوبوس در مسیر اردبیل ـ نمین راه‌اندازی شده که مسئولان شهرستان نمین بدون هماهنگی با ما در مراسم راه‌اندازی این خط ارتباطی اعلام کرده‌اند که مبدأ و مقصد نمین تا میدان تازه‌میدان اردبیل می‌باشد در حالی که ما در این محدوده که شاهرگ حیاتی شهر اردبیل است با معضلات متعددی روبرو هستیم به طوری که به یکطرفه شدن این خیابان اقدام کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط امکان تردد اتوبوس‌های شهری مسیر اردبیل – نمین در این محدوده وجود ندارد و ما مقصد نهایی آنها را میدان جهاد اردبیل تعیین کردیم تا اتوبوس‌ها با استقرار در این محل و سوار و پیاده کردن در این محدوده ارائه سرویس کنند.

فرماندار اردبیل یادآور شد: ما به احترام تصمیم‌گیری مسئولان شهرستان نمین در یک فرصت زمانی کوتاه با پیاده و سوار کردن مسافران این مسیر تا چهار‌راه ژاندارمری اردبیل موافقت کردیم اما این امر مقطعی خواهد بود و مقصد نهایی همان میدان جهاد می‌باشد.

اکبری گفت: البته درخواست‌هایی از سوی رانندگان این اتوبوس‌ها مطرح شده است که به نظر می‌رسد درخواست عموم مردم نباشد در حالی که هم اکنون بیش از 12 مینی‌بوس تردد کننده در این مسیر از ایستگاه یاد شده حرکت خود را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل نیز در خصوص درخواست سرمایه‌گذار در مورد احداث تیر پارک در محور اردبیل ـ نمین بیان داشت: این پیشنهاد با تعیین مکان و حتی تامین اعتبار از سوی سرمایه‌گذاران مطرح شده است و آنها علاقمند هستند در این مسیر به اجرای پروژه بپردازند که ما تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه را منوط به ارائه پیشنهادات و نظرات کارشناسی و قانع‌کننده کردیم.

عبدالحسین علی اکبری تصریح کرد: ما به پیشنهادات مطرح شده در این جلسه در خصوص احداث تیر پارک در کنار منطقه ویژه اقتصادی اردبیل به دلیل اتصال به شهرک صنعتی، فرودگاه و گمرک نظر مثبت داریم و باید در این زمینه بررسی پیشنهاد را انجام دهیم.

همچنین در این جلسه معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز یادآور شد:‌ سرمایه‌گذار ما نباید احساس کند با انجام استعلام و اخذ مجوز از برخی دستگاه‌ها دیگر مجوز رسمی برای فعالیت خود را دریافت کرده است چرا که این استعلامات نباید ایجاد حق کرده و یا زمینه سوء استفاده‌های احتمالی را فراهم آورد.

ایرج بیگدلو افزود: پیشنهاد می‌کنیم در جوار منطقه ویژه اقتصادی که فرودگاه، شهرک صنعتی و گمرک نیز در آن محدوده وجود دارد احداث شرکت حمل و نقل را شاهد باشیم تا اجرایی شدن طرح تیر پارک با مشکلی مواجه نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه طرح‌ها و پیشنهادات مطرح شده در زمینه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد بعد از بررسی نظرات کارشناسی در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول