اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای طرح پزشک خانواده

جهرمی‌ها از این هفته ویزیت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: بخش درمانی جهرم از هفته جاری در راستای طرح پزشک خانواده به مردم خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

جهرمی‌ها از این هفته ویزیت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت در عرصه سلامت اظهار داشت: امسال با توجه به اجرای برنامه پزشک خانواده در سطح کشور، فعالیت‌های معاونت بهداشتی در راس برنامه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار دارد تا این برنامه ملی در راستای اهداف بخش سلامت کشور اجرایی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه برنامه پزشک خانواده در استان فارس و جهرم عملیاتی شده است، گفت: بخش درمانی جهرم از هفته جاری در راستای طرح پزشک خانواده به مردم خدمات پزشکی ارائه می‌دهد و سعی داریم به زودی در شهرهای زیر 20 هزار نفر نیز این طرح را اجرا کنیم.

تدین با اشاره به توسعه مراکز بهداشتی درمانی در سطح جهرم بیان کرد: در این شهرستان با توجه به برنامه زمان‌بندی، توسعه و تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی روند بسیار خوبی داشته است و این مسیر امسال نیز با تخصیص اعتبارات وزارت بهداشت ادامه می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان برنامه استراتژیک حوزه بهداشت در دانشگاه‌ها بیان کرد: ظرف چند روز آینده چارت سازمانی و برنامه استراتژیک حوزه بهداشت بازنگری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دبیرخانه مولفه‌های سلامت با 52 شاخص در معاونت‌های بهداشتی دانشگاه‌ها راه‌اندازی می‌شود گفت: محل استقرار این دفتر در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوده تا خدمت‌رسانی در بخش بهداشتی درمانی هدفمند شود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات عبدالرحیم پرنیان، مهدی مصلی‌نژاد به عنوان سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم معرفی شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول