اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات خراسان‌شمالی:

وزیر ارشاد سخنران روز جهانی قدس در بجنورد است

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مهمان سخنران روز جهانی قدس در بجنورد است.

وزیر ارشاد سخنران روز جهانی قدس در بجنورد است

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر اساس برنامه قرار است تا سیدمحمد حسینی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و بعد از راهپیمایی مردم در مصلی نماز جمعه مرکز خراسان‌شمالی سخنرانی کند.

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی همچنین از پیش‌بینی نشست‌ها و بازدیدهای فرهنگی هم‌زمان با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز جهانی قدس در خراسان‌شمالی برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، گفت: برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان و نوجوانان، آتش زدن آدمک نمادین استکبار، قرائت قطع‌نامه و ... از جمله این برنامه‌ها است.

هدایتی با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس ، روز ترسیم مخالفت همگانی ملت‌های مسلمان و جهان اسلام‌ به ویژه مردم ایران اسلامی با موجودیت رژیم جعلی و اشغالگر قدس است، تصریح کرد: شرکت همه جانبه مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پرده از همه شعارهای پوچ و بی‌اساس استعمارگران برخواهد داشت.

وی روز قدس را نشات گرفته از فکر و اندیشه‌های ملکوتی امام (ره) برشمرد و یادآور شد: امام به خوبی مقتضیات زمان را شناختند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نام گذاری کردند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس روز به روز قوی‌تر و جایگاه بیشتری در اسلام پیدا کرده و موجب رعب و وحشت مستکبران به خصوص حامیان رژیم جعلی و اشغالگر قدس ‎شده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول