اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

رسانه‌های بیگانه به رسالت خبرنگاری با قلم خنجر می‌زنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: شبکه‌های رسانه‌ای وابسته و قلم‌فروش همچون "الجزیره" و "العربیه" با اخبار کذب خود، واقعیت‌ها را تحریف و با رسالت خبرنگاری با قلم خنجر می‌زنند.

رسانه‌های بیگانه به رسالت خبرنگاری با قلم خنجر می‌زنند

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در شادگان با تبریک به‌مناسبت بزرگداشت روز و عرصه خبرنگار اظهار کرد: مصداق واقعی قلم مستقل و وابسته یک خبرنگار را امروز در حوادث بیداری اسلامی به‌خوبی شاهد هستیم.

وی افزود: مشاهده می‌کنیم که چگونه خبرنگاران و شبکه‌های رسانه‌ای وابسته و قلم‌فروش همچون "الجزیره"، "العربیه" و ... با اخبار کذب و دروغین خود، واقعیت‌ها را تحریف و به رسالت خبرنگاری با قلم خنجر می‌زنند.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: اینجاست که جایگاه خبرنگار شجاع، واقع‌بین و غیرتمند ایرانی با خبرنگارنمایی که قلمش وابسته است، در انعکاس رویداد و واقعیت‌ها نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید انتقادپذیر باشند، خاطرنشان کرد: باید مسئولان نیز با خبرنگاران در تعامل باشند و فعالیت و اقدامات خود را به‌طور روشن و شفاف برای آگاه‌سازی مردم اطلاع دهند.

فیوضی افزود: خبرنگاران نیز با انعکاس واقعیت‌ها باید نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی را شناسایی و آنها را در راستای رفع مشکلات، کمبود و محرومیت‌های مناطق انعکاس دهند.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید محقق و پژوهش‌گر باشد، گفت: برخی مواقع اخباری بدون قصد و غرض‌های شخصی منعکس می‌شود که مشکلات بزرگی برای مسئولان ایجاد و بهانه خوبی به تبلیغات سوء رسانه‌های سودجو می‌دهد.

فرماندار شادگان افزود: در همین راستا یک خبرنگار باید واقعیت‌ها را طبق تحقیقات خود در رسانه مورد نظرش ثبت کند و جلوی هرگونه سودجویی و به خطر انداختن منافع ملی کشورش را بگیرد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول