اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم:

خبرنگاری کاری عام‌المنفعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: خبرنگاری کاری عام‌المنفعه بوده و منفعت آن به همه مردم می‌رسد.

خبرنگاری کاری عام‌المنفعه است

معصومه ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: دنیای امروز دنیای ارتباطات بوده و ابزار و اشخاص در این حوزه دارای نقش ممتازی است.

وی ادامه داد: آژانس‌های خبری و خبرنگاران استخدامی آنها نقش مؤثری در زمینه انعکاس خبر با سمت و سوی خاص یا از بین بردن خبر دارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به پوشش خبری برخی وقایع کنونی گفت: کشتار مردم مسلمان میانمار در برخی سیستم‌های خبری دنیای امروز یا مطرح نمی‌شود یا ناچیز تبیین می‌شود.

وی عنوان داشت: خبرنگاران در انعکاس وقایعی مانند دوران دفاع مقدس، موشک‌باران هواپیمای مسافربری و کمک‌رسانی به نوار غزه ایفای نقش می‌کنند.

ظهیری خاطر نشان کرد: خبرنگار وظیفه و مسئولیت سنگینی بر دوش دارد که باید همه تلاش خود را برای انجام رسالتش انجام دهد.

وی با بیان اینکه خبرنگاری کاری عام‌المنفعه است گفت: منفعت خبر به همه مردم می‌رسد، زیرا خبر اختصاص به سن، جنس، موقعیت و قشر خاصی ندارد و هر مکانی که یک اتفاق، رویداد و واقعه‌ای بیفتد می‌تواند سوژه خبر یک خبرنگار باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم یادآور شد: مردم‌دوستی، مقید بودن به اخلاق و ارزش‌های اخلاقی، صدق و صداقت و راستی از شاخص‌های یک خبرنگار است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به دنبال شکار لحظه‌ها هستند گفت: حضور در صحنه، امانت‌دار بودن و تهیه خبر از منبع اصیل از دیگر ویژگی‌های خبرنگار است.

ظهیری با بیان ارزیابی خود از خبرگزاری فارس یادآور شد: خبرگزاری فارس از آفت خبرنگار نشسته درآمده و با اعزام خبرنگار خود به صحنه‌ها پویایی خود را ثابت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: خبرگزاری فارس به صورت فراگیر عمل کرده و گستردگی و تنوع خبر در این خبرگزاری به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول