اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب فارس

ایجاد مرکز پلیس راه از نیازهای اساسی قیروکارزین است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب فارس گفت: ایجاد مرکز پلیس راه از نیازهای اساسی قیروکارزین است و سبب کاهش تصادفات و کشته‌های ترافیکی در این شهرستان می‌شود.

ایجاد مرکز پلیس راه از نیازهای اساسی قیروکارزین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمد حسین گودرزی عصر امروز در بازدید از شهرستان قیروکارزین در گفت‌وگو با فرماندار و برخی مسئولان این شهرستان اظهار داشت: فارس به دلیل پهناور بودن و حجم بالای ترافیک جاده‌ای و پراکندگی آن و همچنین حضور گردشگران در برخی از ایام سال به این استان تاریخی شاهد تصادفات و تلفات ترافیکی بالایی نسبت به سایر استان‌های کشور است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس راه جنوب فارس هرآنچه در توان دارد در طبق اخلاص گذاشته و برای تأمین امنیت مسافران و کاهش حوادث و تلفات بین جاده‌ای در حوزه استحفاظی خود به کار می‌گیرد اضافه کرد: قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس به مرکزیت لارستان، شهرستان‌های جهرم، زرین دشت، داراب، مهر، لامرد، فیروزآباد، فراشبند، خنج، گراش و قیروکارزین را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

گودرزی با اشاره به اینکه ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف باید در بحث ساماندهی ترافیک با پلیس همکاری کنند بیان داشت: امروز تصادفات رانندگی باعث بروز آفات و آسیب‌های بسیاری در جامعه می‌شوند و با از دست رفتن فردی از اعضای یک خانواده و یا از کار افتادن وی باعث بروز مشکلات فراوان و از هم‌پاشیدگی کانون گرم آن می‌شود.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب فارس با اشاره به اینکه ایجاد مرکز پلیس راه از نیازهای اساسی قیروکارزین و سبب کاهش تصادفات و کشته‌های ترافیکی در این شهرستان است خاطرنشان کرد: قیروکارزین با وجود کوچک بودن دارای کشته‌های بسیاری در حوادث رانندگی است و تجربه نشان داده با وجود تابلوها و دوربین‌ها در جاده‌ها اثرگذاری حضور پلیس به مراتب بیشتر است.

وی گفت: باید احترام و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده و رفتارها و باورها را در این زمینه تغییر داد.

گودرزی در پایان افزود: قرارگاه پلیس در جنوب استان فارس بهبود و ارتقای وضعیت ترافیکی، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، نهادینه کردن مقررات راهنمایی و رانندگی و تسریع در روند امور حوادث رانندگی ارتقای امنیت و خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول