اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

اختصاص 24 میلیارد ریال به عمران روستایی در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: با توجه به کثرت جمعیت روستایی شهرستان بالغ بر 24 میلیارد ریال به عمران و آبادانی روستاها اختصاص یافته است.

اختصاص 24 میلیارد ریال به عمران روستایی در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر از عبدالرسول زارع عصر امروز در آیینی معنوی که با حضور آیت‌الله صفایی‌بوشهری و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در مسجد امام حسن (ع) روستای بنه‌گز برگزار شد اظهار داشت: امروز چنانکه امام خمینی (ره) پیش‌بینی کرده بودند انقلاب ایران به خارج از مرزهای ایران صادر و به الگویی برای ملل منطقه بدل شده و موج بیداری اسلامی را که از دو سال پیش شاهد آن هستیم شکل داده است.

وی افزود: دشمن برای انحراف مسیر انقلاب‌های منطقه و تضعیف موج بیداری اسلامی تمام توان خود را به کار بسته است اما نمی‌داند که "یدالله فوق ایدیهم" و غرب در مقابل این موج هر چه می‌کند به در بسته می‌خورد.

زارع ابراز امیدواری کرد تمام ملل اسلامی و آزادیخواه، به ویژه ملت شیعه و مؤمن بحرین که در بند وهابیت و شیوخ خود فروخته آل خلیفه و آل سعود هستند به فضل پروردگار فتح قریب و پیروزی بزرگ برای این ملت مظلوم حاصل شود تا حاکمیت بخشی دیگر از امت اسلامی از دست حاکمان مستکبر و خود فروخته خارج شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود توجه به مناطق محروم و روستاها را از اولویت‌های دولت برشمرد و اعلام کرد: در بخش عمران روستایی نیز با توجه به کثرت جمعیت روستایی شهرستان بالغ بر 24 میلیارد ریال به عمران و آبادانی روستاها اختصاص یافته است.

فرماندار تنگستان همچنین به اهتمام جدی دولت در ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی اشاره و با بیان اینکه تسهیلات توسعه بخش کشاورزی فرصتی مناسب برای روستاییان برای خدمت و تلاش در عرصه تولید است عنوان کرد: تاکنون در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان پرداخت تسهیلات به 61 طرح کشاورزی به مبلغ 9 میلیارد و 900 میلیون تومان با ایجاد اشتغال برای 190 نفر تصویب شده است.

وی به خدمات دولت در روستای بنه‌گز اشاره کرد و گفت: روستای بنه‌گز با تقدیم هشت شهید، شجاعت و پایداری خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور نشان داد.

زارع اظهار داشت: تلاش می‌شود در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری شهرستان نیز اعتبارات لازم برای رفع برخی از نیازهای روستای بنه‌گز اختصاص یابد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول