اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

تحریم‌ها زمینه خودکفایی کشور را فراهم کرده است

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: تهدیدات و تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی نه تنها مانع حرکت روبه جلو ایران نمی‌شود بلکه زمینه خودکفایی کشور را در عرصه‌های مختلف به وجود آورد.

تحریم‌ها زمینه خودکفایی کشور را فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمدرضا برقه‌ای در مراسم بزرگداشت روز قشر و 540 شهید شاخص استان کردستان که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اگر در جهان حرفی برای گفتن داریم به برکت خون شهدایی است که برای دفاع از استقلال و آزادی ایران جان پاکشان را فدا کردند.

وی خون شهدا را تضمین‌کننده حفظ و تداوم انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: مقابله ملت ایران و نظام اسلامی با زورگویان جهان به ویژه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی به برکت خون شهیدان است.

به گفته این استاد حوزه علمیه قم، هیچ قطره خونی به اندازه خون شهید نزد خداوند متعال محبوب و ارزشمند نیست و انقلابی که با چنین خونی بیمه شده است هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را خدشه‌دار کند.

برقه‌ای اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: با وجود توطئه‌های شبانه‌‌روزی دشمنان عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی روز به روز بیشتر می‌شود.

وی افزود: دشمنان در جنگ سخت هشت ساله با وجود تحریم‌های گسترده علیه ایران اسلامی شکستی را تجربه کردند که هیچ‌گاه از ذهنشان پاک نخواهد شد.

به گفته این استاد حوزه علمیه، تهدیدات و تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی نه تنها مانع حرکت روبه جلو ایران نمی‌شود بلکه زمینه خودکفایی کشور را در عرصه‌های مختلف به وجود آورد.

برقه‌ای تصریح کرد: شکست دشمنان در جنگ سخت و تحریم‌های گسترده علیه نظام و انقلاب نوپای ایران به خاطر ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید، ایثارگر و آزاده دشمن را جریحه‌دارتر از گذشته کرده است.

وی افزود: امروزه دشمنان به خوبی می‌دانند که با تهدیدات سخت و تحریم اقتصادی علیه ایران اسلامی نمی‌توانند به هدف‌های شومشان برسند و به همین دلیل گزینه مقابله با ارزش‌های دینی و انقلابی را دنبال می‌کنند.

برقه‌ای نقش زنان در میدان جنگ نرم را حساس‌تر از مردان دانست و گفت: نوک پیکان هجمه‌های نرم دشمنان به سمت جامعه زنان است و این نیاز به هوشیاری و مراقبت بیشتر آنان دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با حذف بسیاری از ارزش‌های دینی و اسلامی زنان مسلمان و محجبه این مرز و بوم را به سمت تباهی بکشانند.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حفظ حجاب و عفاف و تربیت فرزندان متدین و صالح به جامعه مهم‌ترین رسالت بانوان ایرانی در مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است.

وی در پایان بر تقویت و ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: توسعه و ترویج این دو فریضه الهی هجمه‌های نرم دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول