اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خبرگزاری فارس کرمان:

خبرگزاری فارس در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر خبرگزاری فارس استان کرمان گفت: خبرگزاری فارس در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند و نیروهای این رسانه بسیجی‌وار شبانه‌روز فعال هستند.

خبرگزاری فارس در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اصغر سعیدی بعد از ظهر امروز در بازدید مدیرکل هتل پارس کرمان از خبرگزاری فارس اظهار داشت: رسانه‌ها با توجه به ایجاد زیرساخت‌های تکنولوژی ارتباطات در دنیا از جایگاه مهمی در افکار عمومی برخوردار هستند.

وی تأثیر خبرگزاری‌ها در جامعه را زیاد دانست و ابراز داشت: خبرگزاری‌ها تولید کننده اصلی خبر هستند.

سعیدی با انتقاد از انتشار خبرهای خبرگزاری فارس توسط  برخی نشریات بدون ذکر منبع تصریح کرد: این حرکت اخلاق حرفه‌ای را زیر سئوال می‌برد.

وی از فعالیت حدود 20 خبرگزاری در کشور خبر داد و افزود: خبرگزاری فارس از سال 82 راه‌اندازی شد و در سال‌های نخست فعالیت توانست جایگاه خود را پیدا کند.

سعیدی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس یک رسانه فراملی، منطقه‌ای و بین‌المللی است، عنوان کرد: دوست و دشمن در داخل و خارج از کشور برای رصد اخبار و اطلاعات نظام جمهوری اسلامی به این خبرگزاری مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 50 درصد بازدیدکنندگان خبرگزاری فارس در خارج از کشور هستند، ابراز داشت: خبرهای خبرگزاری فارس به چهار زبان زنده دنیا منتشر می‌شود.

سعیدی با تأکید بر اینکه تفکر خبرگزاری فارس به صورت کارمندی نیست، اذعان داشت: این خبرگزاری در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند و نیروهای این رسانه بسیجی‌وار شبانه‌روز فعال هستند.

وی گفت: خبرگزاری فارس استان کرمان در سطح کشور جایگاه دوم و سوم را طی چهار سال گذشته به دست آورده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس اخبار مربوط به حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و ... را پوشش می‌دهد.

سعیدی ابراز داشت: استان کرمان دارای توانمندی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است که اطلاع‌رسانی و تبلیغات لازم در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول