اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیسیون 26 و 28 بهزیستی هرمزگان تصویب شد

صدور موافقت اصولی برای فعالیت 17 مرکز توسط بهزیستی هرمزگان

خبرگزاری فارس: در نشست ماهانه کمیسیون 26 بهزیستی، با صدور موافقتنامه اصولی برای 17 مرکز توسط بهزیستی هرمزگان موافقت شد.

صدور موافقت اصولی برای فعالیت 17 مرکز توسط بهزیستی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی فارسانی عصر امروز در نشست ماهانه کمیسیون ماده 26 و 28 که با حضور معاونان و کارشناسان بهزیستی هرمزگان برگزار شد، با تصمیمات اتخاذ شده در رابطه با کمیسیون ماده 26، با صدور پروانه فعالیت برای یک مرکز و تمدید پروانه کسب 31 مرکز و صدور موافقت اصولی برای 17 مرکز مرتبط با امور بهزیستی در هرمزگان موافقت کرد.

همچنین در بخش مربوط به کمیسیون ماده 28، در خصوص واگذاری فضاهای خالی مراکز بهزیستی در ساعات اداری و غیر اداری و استفاده بهینه از این فضاها، همچنین با اجاره بخشی از مرکز فتح‌المبین، تمدید قرار داد فیزیوتراپی شهرستان قشم و شبانه‌روزی دختران و پسران و واگذاری مجتمع بهزیستی سرخون موافقت شد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در ادامه این نشست بر تسریع در روند اجرای این طرح و لزوم ایجاد برنامه‌های فرهنگی در این ماه تاکید کرد.

محمدی فارسانی در ادامه با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی همواره مدنظر مدیران سازمان بهزیستی در مرکز و استان‌هاست، اضافه کرد: بی‌تردید ایام ماه مبارک و آسمانی رمضان بهترین فرصت برای پرداختن به امور فرهنگی مذهبی است و از همین رو از معاونان و مسئولان بخش‌های مربوطه در سازمان بهزیستی انتظار می‌رود در ایام باقیمانده با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر مددجویان و زیر پوششان از بعد معنوی ماه رمضان تلاش کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظرات مطرح شده در نشست اخیر شورای معاونان بهزیستی هرمزگان سبب سمت و سوگیری مناسبی پیرامون برنامه‌های بهزیستی استان در رابطه با ماه مبارک رمضان شده است.

به گفته محمدی فارسانی علاوه بر برنامه‌های معمول و موجود در دستورالعمل‌ها، بازدید از منزل مددجویان در روز 23 رمضان و دعوت از استاندار هرمزگان با هدف شرکت در ویژه‌برنامه شب‌های احیا روشندلان بهزیستی هرمزگان از مهم‌ترین مصوبات نشست یاد شده است.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه از شرکت این اداره کل در برنامه ضیافت الهی، تهیه شده در شبکه دوم سیما در روزهای 27 و 28 رمضان و نمایش توانمندی اعضا جامعه هدف در این برنامه خبر داد و افزود: این موضوع نیز از دیگر مصوبات نشست شورای معاونان بهزیستی استان هرمزگان است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول