اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دورود خبر داد

پرداخت وام مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دورودی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دورود گفت: تسهیلات کمک خرید مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دورودی به صورت وام مسکن، بلاعوض مسکن و ودیعه مسکن پرداخت می‌شود.

پرداخت وام مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دورودی

علیرضا باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود گفت: مبلغ این وام با ارائه سند شهری 25 میلیون تومان و با سند روستایی 12 میلیون تومان با سود چهار درصد است و اقساط آن در قالب دفترچه قسط در تمام بانک‌هایی که بانک ملی مرکزی مشخص می‌کند، پرداخت می‌شود.

وی افزود: سهمیه امسال این تسهیلات 135 فقره وام شهری و روستایی است که تقریباً 60 نفر جذب شده و مابقی مشغول تهیه اسنادی که مورد نیاز بانک می‌باشد، هستند و ودیعه مسکن 12 مورد به مبلغ 2 میلیون تومان می‌باشد که بازپرداخت آن به صورت کسر از حقوق ماهیانه افراد متقاضی صورت می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دورود گفت: علاوه بر این وام بلاعوض مسکن برای کسانی که از نظر مالی و مسکن وضعیت حادی دارند، برای والدین مبلغ 2 میلیون تومان و برای جانبازان 25 درصد به بالا مبلغ 3 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با ارائه معرفی‌نامه‌های آب، برق و گاز این افراد در طی یک یا چند نوبت به صورت رایگان از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول