اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فوتبال محلات تبریز:

100 تیم فوتبال در تبریز بلاتکلیف هستند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتبال محلات تبریز گفت: بیش از هشت ماه است که بازیکنان 100 تیم میادین توحید عباسی، رشدیه و شیخ محمدخیابانی تبریز در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

100 تیم فوتبال در تبریز بلاتکلیف هستند

یونس قوام‌لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: زمان ایجاد چمن مصنوعی بسیار طولانی‌تر از زمان توافقی و اعلامی بود و به همین دلیل بیش از 2 هزار فوتبالیست محلات در قالب 100 تیم این میادین بلاتکلیف مانده‌اند.

وی افزود: با توجه به توافق هیئت فوتبال، کمیته محلات و سازمان ورزش شهرداری بر ایجاد چمن مصنوعی در میادین خاکی امیدواری‌ها در این خصوص بالا گرفت اما متاسفانه تاکنون به ثمر ننشسته است.

قوام تصریح کرد: طبق مصوبات شورای شهر باید هر ساله پنج زمین خاکی مبدل به زمین چمن شود ولی فعلاً این کار تا به حال انجام نگرفته است.

مسئول کمیته محلات فوتبال ادامه داد: با توجه به سعه صدر شهردار برای حمایت از ورزش استان و به خصوص از شور و نشاط جوانان تبریز و حمایت‌های همه‌جانبه در سال‌های گذشته از فوتبال محلات انتظارها از این مجموعه بیشتر شده است و فوتبالیست‌های تبریز شهرداری را پناهی برای رسیدن به آرزوهای خود می‌دانند.

وی تاکید کرد: روند ایجاد چمن مصنوعی در زمین‌های خاکی از مواردی است که می‌تواند به پیشرفت فوتبال تبریز کمک کند و گام موثری در بهداشت و ایمنی فوتبالیست‌های محلات باشد.

قوام اظهار امیدواری کرد این روند تسریع یافته و هر چه زودتر این میادین تحویل کمیته فوتبال محلات شود.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول