اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه پلدختر:

سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در پلدختر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر از برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در پلدختر برگزار می‌شود

کاظم پیرک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پلدختر با بیان اینکه از جمله راه‌های مناسب و نو برای پیشرفت نیروهای قرآنی و ایجاد انگیزه برای آنها برپایی مسابقات قرآن کریم است، اظهار داشت: این دوره از مسابقات در دو مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان ویژه برادران و خواهران در رشته‌های قرائت، ترتیل، مفاهیم و حفظ قرآن کریم، اذان، ابتهال و تواشیح در دهه کرامت در پلدختر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در دو مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان برگزار می‌شود و گروه سنی زیر 16 سال (شکوفه‌ها) و بالای 16 سال (بزرگسالان) ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود و مسابقات قرآن کریم امسال در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم تخصصی قرآن کریم برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند در این رشته ثبت‌نام کنند.

پیرک افزود: در پایان مسابقات ضمن اهدای جوایز به نفرات اول تا سوم هر رشته، نفرات برگزیده به مرحله استانی راه می‌یابند.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر به اهمیت این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات تا سطح  کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود و نهادها و ادارات باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات تلاش کنند.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر علاقه‌مندان می‌توانند تا 28 شهریور ماه جهت ثبت نام به نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول