اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدیه ویژه روز خبرنگار از سوی فرماندار اسلامشهر

موضع‌گیری فرماندار اسلامشهر به انعکاس اخبار انتقادی خبرنگاران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر با رفتار ناشایست در برابر انعکاس اخبار انتقادی از سوی نشریات، هدیه ویژه‌ای به خبرنگاران در روز خبرنگار اعطا کرد.

موضع‌گیری فرماندار اسلامشهر به انعکاس اخبار انتقادی خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با موضع‌گیری و برخورد ناشایست با خبرنگارانی که اخبار انتقادی از شهرستان اسلامشهر منعکس می‌نمایند، روز خبرنگار را برای این قشر زحمتکش، به یک روز تاریخی  تبدیل کرد.

آرام و عوامل تحت امرش در این جلسه با رفتار ناشایستی که با خبرنگاران داشتند، از توزیع یک نشریه (ویژه‌نامه محلی) یکی از روزنامه‌های سراسری که مطلبی انتقادی از برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مطالبی را درج کرده بود، جلوگیری کرده و برخورد به دور از شأن و جایگاه خبرنگاران از خود نشان دادند.

در پی این برخورد نامناسب و غیراخلاقی فرماندار، همه خبرنگاران حاضر در جلسه به نشانه اعتراض به عملکرد وی در  شهرستان اسلامشهر جلسه را ترک نمودند.

غلامحسین آرام مدت زمانی است که در مواجه با خبرنگاران فعال شهرستان اسلامشهر، موضع‌گیری کرده و به فعالیت‌های خود در زمینه‌های خاص  پرداخته است.

فرماندار و مسئولان شهرستان ادارات به خوبی تمامی مناسبت‌های کوچک و بزرگ و حتی تاریخ تولید فلان داروی پزشکی را به خاطر داشته و مراسم  بزرگداشت و تجلیل و...  با هزینه‌های هنگفت و نصب بنر، دست نوشته و غیره ، برای یکدیگر یادآوری می‌کنند ولی همین افراد روز تاریخی و پراهمیت 17 مرداد را فراموش کرده‌اند.

بسیاری از مدیران و مسئولان ارگان‌ها و نهادها از خبرنگاران انتظار دارند که همه فعالیتها و عملکردهای نهادها را در مناسبت‌ها منعکس کنند و از

انعکاس این اخبار جلوه‌ای فعال از مدیران نشان بدهند، اما این مدیران حتی به خودشان زحمت یک تبریک گفتن را به خبرنگاران نمی‌‌دهند.

فرماندار اسلامشهر، برعکس نام آرامی که دارد، در برابر انتقادات، بسیار ناآرام و تند و خشن می‌باشد و این برازنده یک مسئول نیست.

فرماندار اسلامشهر با برگزاری شورای اداری در روز خبرنگار و پرداختن به مسائل مختلف شهرستان در زمینه‌های گوناگون، حتی اجازه صبحت کردن  یک خبرنگار به نمایندگی از خبرنگاران حاضر در جلسه را نداد و مانع از صبحت کردن وی شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول