اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

رشد 124 درصدی ایجاد شغل در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از رشد 124 درصدی ایجاد شغل در شهرستان جم خبر داد.

رشد 124 درصدی ایجاد شغل در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی شامگاه سه‌شنبه در نشست کمیته اشتغال شهرستان جم اظهار داشت: افزایش میزان اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در چند سال اخیر در دولت نهم و دهم رشد خوبی داشته و مسئولان ارشد دولت در این مسیر اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی افزود: در شهرستان جم نیز تلاش خوبی شده و بدون تردید اجرای مصوبه ارزشمند اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی گام بلندی در کاهش نرخ بیکاری در استان و به ویژه در شهرستان‌های جنوبی است.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: همه مدیران و متولیان امور باید نسبت به افزایش اشتغال‌زایی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی اهتمام ورزند و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

عبداللهی ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که تعهدات اشتغال خود را انجام داده‌اند، تصریح کرد: در سال 90 بیش از تعهدات پیش‌بینی شده در شهرستان شغل ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: تعهدات اشتغال شهرستان 1215 نفر بوده و تعداد 1514 شغل در شهرستان ایجاد شده که 124 درصد رشد داشته است.

فرماندار شهرستان جم یادآور شد: از آنجائیکه اشتغال پایدار یکی از شاخص‌های توسعه است، تلاش مدیران باید به اشتغال پایدار که به تولید ملی و رفاه بیشتر جامعه می‌انجامد، معطوف شود.

عبداللهی ایجاد شغل پایدار را بستر اصلی امید و انگیزه برای جوانان برشمرد و اظهار داشت: در سایه اشتغال، همه به کار و تلاش و تولید مشغولند که علاوه بر آن در سایه اشتغال پایدار همت، اراده و انگیزه افراد بیشتر خواهد شد.

فرماندار شهرستان جم در بیان ضرورت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای گفت: توسعه و ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ضرورت گسترش مهارت‌آموزی به عنوان اقدامی مؤثر برای اشتغالزایی و رفع معضلات بیکاری خواهد بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول