اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه انجام شد

برگزاری یادواره شهدای پایگاه بسیج خدیجه کبری(س) در برازجان

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، یادواره شهدای پایگاه بسیج خدیجه کبری(س) در برازجان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای پایگاه بسیج خدیجه کبری(س) در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان شامگاه سه‌شنبه در آیین برگزاری یادواره شهداء پایگاه مقاومت بسیج خدیجه کبری(س) برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه اهمیت زیادی دارد و برگزاری این یادواره‌ها بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه خون‌بهای شهدا خود خداوند است افزود: لحظه شهادت آن قدر برای شهید شیرین است که هیچ کس آرزوی بازگشت از بهشت را نمی‌کند به‌جز شهید که آرزو می‌کند برگردد و دوباره شهید شود.

وی مسیر شهدا را همان مسیر ولایت دانست و خاطر نشان کرد: جایگاه ولایت فقط سیاسی نیست بلکه برای مردم جنبه اعتقادی دارد و هر کس از ولایت فاصله بگیرد در مسیر شهدا نیست.

این مسئول در ادامه با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: شهید با ریخته شدن اولین قطره خونش به بهشت می‌رود و از بهترین لباس‌ها و عطرهای بهشتی به او داده می‌شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه نخستین کسی که وارد بهشت می‌شود شهید است اضافه کرد: کسی نباید نگران جایگاه شهید باشد، بلکه باید نگران عملکرد خودمان باشیم که به آرمان‌ها و راه شهدا لطمه نزنیم و مسیر آنها را ادامه بدهیم.

وی اذعان داشت: برپایی یادواره‌های شهدا باید با کیفیت مطلوب برگزار شود و باید جایگاه و شأن شهید را برای نسل امروز تبیین کنیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا باید در دستور کار مردم و مسئولان قرار گیرد و این مسئله در هر شرایطی باید انجام شود.

بر اساس این گزارش شامگاه سه‌شنبه مراسم یادواره شهداء پایگاه مقاومت بسیج خدیجه کبری(س) شهر برازجان با حضور بسیجیان، پاسداران و خانواده شهدا در حسینیه مصلی نماز جمعه شهر برگزار شد.

قرائت شعر و پخش کلیپ تصویری در وصف شهدا و همچنین مداحی توسط مداح اهل بیت، حاج کریم اسفندیاری نیز از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

انتهای پیام//د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول