اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک آیت‌الله طبرسی و طاهایی به مناسبت قهرمانی رضایی در المپیک

بالندگی ایرانیان در المپیک موجی از شور در جامعه به وجود آورد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترک‌شان پس از قهرمانی قاسم رضایی در المپیک یادآور شدند: بار دیگر قدرت و بالندگی جوانان کشورمان به منصه ظهور رسید و موجی از شور و نشاط در جامعه به وجود آورد.

بالندگی ایرانیان در المپیک موجی از شور در جامعه به وجود آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترکی درخشش قاسم رضایی فرنگی‌کار مازندرانی تیم ملی کشورمان را در مسابقات المپیک 2012 لندن تبریک گفتند.

متن کامل پیام مشترک آیت‌الله طبرسی و مهندس طاهایی به این شرح است: جناب آقای قاسم رضایی قهرمان ارزنده تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران پیروزی غرورآفرین جنابعالی، فرزند مازنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن و کسب این مدال ارزشمند، بار دیگر قدرت و بالندگی جوانان کشورمان را به منصه ظهور رساند و موجی از شور و نشاط در جامعه به وجود آورد.

در این پیام تاکید شد: بدون شک شجاعت و ذکاوت شما پهلوان عرصه عمل و اخلاق، موجب شد تا بار دگر نور امید در دل مردم پر افتخار ایران متجلی شود و عزت و عظمت برای کشور عزیزمان در عرصه‌های بین‌المللی را به ارمغان آورد.

اینجانبان موفقیت غرورانگیز و تحسین برانگیزتان را به جنابعالی و خانواده مکرم، فدراسیون کشتی، مربیان تلاشگر، جامعه ورزشی و مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مازندرانی های دلاورپرور تبریک و شادباش عرض می‌کنیم.

سرافرازی و سربلندی همیشگی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و  سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول