اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

تکیه نکردن بر صادرات نفتی موجب خوداتکایی در عرصه تولید داخلی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تکیه نکردن بر صادرات نفتی و استفاده از خلاقیت‌های نخبگان و مبتکران می‌تواند خوداتکایی در عرصه‌های تولید داخلی را برای ما به ارمغان بیاورد.

تکیه نکردن بر صادرات نفتی موجب خوداتکایی در عرصه تولید داخلی است

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی باید تدبیر فرد، خانواده و مراکز تولیدی آن‌چنان افزایش یابد که پیامدهای منفی آن به حداقل برسد تا به افزایش کیفیت و کاهش فشار بر اقشار آسیب‌پذیر منجر شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ عمومی با لوازم اقتصاد مقاومتی کاملاً عجین شود و با برنامه‌ریزی هدفمند باید به سمت جامعه‌ای که با تکیه بر توانایی‌های خود بتواند توطئه دشمنان را خنثی کند، حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید تدابیری اتخاذ کرد، گفت‌: باید فعالانه در رفع مشکلات خویش اقدام کنیم تا از تصمیمات منفعلانه مصون باشیم.

حسینی‌مقدم خاطرنشان کرد: از شاخصه‌های مهم  پیشرفت اقتصادی‌، تکیه نکردن بر صادرات نفتی است که این امر با استفاده از خلاقیت‌های نخبگان و مبتکران می‌تواند خوداتکایی در عرصه‌های تولید داخلی را برای ما به ارمغان بیاورد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام‌، تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ‌سازی کرد.

وی افزود: ملت ایران با اعتماد به نفس و خودباوری در راستای پیشرفت‌های علمی و فنی در تلاش هستند که نتایج بسیار مثبت و خوبی در این زمینه‌ها رسیده‌اند، لذا دولت نیز باید بسترهای مناسب برای مشارکت ملت برای رسیدن به توسعه فراهم کند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول