اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره ملی دیوارنگاری:

بیش از 50 دیوار در سطح مشهد دیوارنگاری می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره ملی دیوارنگاری گفت: ‌با توجه به حجم بالای ارسال آثار به جشنواره دیوارنگاری و پس از کارشناسی‌های به عمل آمده، ‌بیش از 50 دیوار در سطح شهر مقدس مشهد مزین به نقش و نگارهای هنری در سبک‌های مختلف می‌شود.

بیش از 50 دیوار در سطح مشهد دیوارنگاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، مریم مهدوی‌کافی اظهار داشت: بعد از انتشار فراخوان جشنواره دیوارنگاری که در سطح ملی در حال برگزاری است، ‌هنرمندان فراوانی از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی از استقبال هنرمندان برای شرکت در جشنواره دیوارنگاری مشهد خبر داد و گفت: علاوه بر شرکت هنرمندان خراسانی، ‌در این دوره از جشنواره حضور هنرمندان دیگر استان‌های کشور نظیر اصفهان، ‌شیراز،‌ گرگان و غیره نیز امسال مشهود است.

دبیر جشنواره ملی دیوارنگاری خاطرنشان کرد: ویژگی بارز جشنواره دیوارنگاری مشهد، حضور پیشکسوتان و هنرمندان مطرح دیگر شهرهای کشور است که سبب غنی‌تر شدن هر چه بیشتر این برنامه هنری می‌شود.

مهدوی تاکید کرد: ‌مهلت ارسال آثار هنرمندان برای شرکت در این جشنواره هنوز ادامه دارد و پس از آن داوری بر روی آثار 22 مردادماه سال جاری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اعلام نتایج این دوره از جشنواره از 24 مردادماه صورت خواهد گرفت و بعد از آن طرح‌هایی که قابلیت ترسیم بر روی دیوارهای شهر مقدس مشهد متناسب با ضوابط و مشخصات تعیین شده را داشته باشند،‌ بر روی دیوارهای شهر نقش می‌بندند.

مهدوی تصریح کرد: با توجه به تعداد رو به افزایش آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تاکنون بیش از 50 دیوار برای ترسیم طرح‌های هنری تعیین شده است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول