اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش آشنایی با رشته‌ها و دانشگاه‌های کشور خبر داد

ارائه مشاوره به 300 پذیرفته شده کنکور در بیرجند

خبرگزاری فارس: دبیر همایش آشنایی با رشته‌ها و دانشگاه‌های کشور از ارائه مشاوره رایگان به 300 پذیرفته شده کنکور در بیرجند خبر داد.

ارائه مشاوره به 300 پذیرفته شده کنکور در بیرجند

امین احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: همایش آشنایی با رشته‌ها و دانشگاه‌های کشور در بیرجند برای چهارمین سال متوالی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مشاوره‌ها به پذیرفته‌شدگان کنکور امسال به صورت رایگان توسط 130 مشاور ارائه می‌شود.

دبیر همایش آشنایی با رشته‌ها و دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: این همایش از 16 تا 19 مردادماه به مدت چهار روز در محل هنرستان تیزهوشان شهید بهشتی بیرجند برگزار می‌شود.

احمدی با بیان اینکه روزهای 16 و 18 مردادماه مشاوره‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر است، افزود: روزهای 17 و 19 مردادماه مشاوره‌ها ویژه دانش‌آموزان پسر است.

وی از ارائه مشاوره‌های رایگان در روز 16 مردادماه همزمان با نخستین روز برگزاری این همایش به تعداد 174 نفر از دانش‌آموزان دختر خبر داد و گفت: ارائه این مشاوره‌ها در شیفت صبح برای 101 نفر دختر و در شیفت عصر برای 73 دانش‌آموز دختر بوده است.

دبیر همایش آشنایی با رشته‌ها و دانشگاه‌های کشور اضافه کرد: در 17 مردادماه یعنی دومین روز برگزاری این همایش تعداد 120 نفر از دانش‌آموزان پسر در دو شیفت صبح و عصر از مشاوره‌های کادر مشاوره‌ای این همایش بهره‌مند شدند.

احمدی اظهار کرد: طی دو روز کاری این همایش توانسته‌‌ایم مشاوره‌های لازم را به حدود 300 نفر از دانش‎آموزان دختر و پسر شهرستان بیرجند در اتباط با رشته‌ها و دانشگاه‌ها ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: تاکنون بیشتر مشاوره‌های ارائه شده در رشته‌هایی از قبیل، ریاضی، علوم تجربی، هنر، علوم انسانی و زبان بوده است.

دبیر همایش آشنایی با رشته‌ها و دانشگاه‌های کشور ادامه داد: بسیاری از دانش‌آموزان مراجعه‌کننده برای دریافت مشاوره‌ها دارای رتبه‌های برتر منطقه دو کشور از قبیل رتبه 114 زبان، 280 هنر، 160 علوم انسانی و یک‌هزار ریاضی بودند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول