اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم جشن گلریزان صورت گرفت

کمک 10 میلیون تومانی مردم کاکی برای آزادی زندانیان

خبرگزاری فارس: مردم کاکی در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد 10 میلیون و 550 هزار تومان کمک کردند.

کمک 10 میلیون تومانی مردم کاکی برای آزادی زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی امام جمعه کاکی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن گلریزان بخش کاکی اظهار کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد علاوه بر یک اقدام خدا پسندانه نجات خانواده‌های در معرض آسیب جدی است.

امام جمعه کاکی افزود: با توجه به متن «من ذا الذی یقرض الله قرضا حسنا فیضاعفه له» کمک‌های مالی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.

حجت‌الاسلام محمد محمدی افزود: این اقدام را قرض دادن به خداوند و گرفتن سود بیشتر است و باید ایمان بیاوریم که خداوند نخستین نیکوکار است.

وی از همه دست‌اندرکاران این جشن تشکر کرد و پیشنهاد داد این برنامه در یک دهه تحت عنوان دهه گلریزان رمضان نامگذاری شود تا اطلاع‌رسانی دقیق‌تری انجام گیرد.

امام جمعه کاکی به برکات ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان ماه مهمانی خداست و رسول خدا می‌فرمایند نفس‌های شما در ماه رمضان خود تسبیح و خوابتان در این ماه عبادت است.

امام جمعه کاکی افزود: انسان در ماه رمضان هر کار خیری که انجام می‌دهد مورد قبول خداوند قرار می‌گیرد زیرا قبولی عمل مقدمه است برای اینکه خداوند خود انسان را قبول فرماید.

وی جوانان را به فراگیری مسائل شرعی و اعتقادی فراخواند و خواستار مطالعه پیرامون شخصیت ائمه و بهره‌گیری از سیره نورانی آنان شد.

محمدی نقش روحانیون و مبلغین دینی را در مبارزه با ناتوی فرهنگی مهم دانست و گفت: روحانیون، مبلغین دینی، دلسوزان اسلام و انقلاب اسلامی امروز وظیفه سنگینی بر عهده دارند و آن مبارزه ناتوی فرهنگی است که وظیفه شرعی همه است.

امام جمعه کاکی تصریح کرد:  اکنون منادی اسلام راستین، انقلاب اسلامی ایران است و امروز دشمن با ناتوی فرهنگی برای بحران هویت در نسل جوان کشور تلاش می‌کند.

لازم به ذکر است در شهر کاکی مبلغ 10 میلیون و 550 هزار تومان کمک مالی به ستاد دیه از سوی مردم جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول