اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

عمر منحوس رژیم صهیونیستی رو به پایان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: چیزی به عمر منحوس رژیم صهیونیستی نمانده است.

عمر منحوس رژیم صهیونیستی رو به پایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دلفان ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس اشاره کرد و گفت: چیزی به عمر منحوس رژیم صهیونیستی نمانده است، لذا در خود کشورشان روز به روز بر مخالفت مردم با اعمال و سیاست‌های ننگین این رژیم افزوده می‌شود و راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک نیز در تسریع در مرگ این مولود نامشروع استکبار جهانی بسیار موثر است.

وی افزود: مردم شهرستان دلفان با حضور هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی ضد استکباری، روز قدس، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و انسان‌های خداجو و آزادی‌خواه را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی با انتقاد از وضعیت گرانی اجاره‌بها مسکن در این شهرستان گفت: متاسفانه قیمت اجاره‌بها مسکن و رهن آن در این شهرستان بسیار بالا رفته و کسی به این موضوع رسیدگی نمی‌کند.

امام جمعه دلفان گفت: اکثر مردم این شهرستان به ویژه جوانانی که تازه ازدواج کرده‌اند وضعیت معیشت خوبی ندارند و قادر به پرداخت هزینه‌های بالا اجاره‌بهای منزل نیستند.

وی با اشاره به نقش مسکن مهر در جلوگیری از افزایش نرخ مسکن و اجاره مسکن اظهار داشت: در حالی که در سراسر کشور شاهد به بهره‌برداری رسیدن مسکن مهر هستیم، اما متأسفانه تاکنون این امر در این شهرستان دلفان محقق نشده است.

خطیب جمعه دلفان از مسئولان خواست با نظارت دقیق بر روند رو به افزایش اجاره مسکن در این شهرستان و تصریح در واگذاری مسکن مهر این شهرستان اقدام کنند تا شاهد این بی‌نظمی در بازار مسکن نباشیم.

صرفی‌پور از مالکان و افرادی که دارای تمکن مالی خوبی هستند، خواست یک قیمت متعادل را برای اجاره مسکن در نظر بگیرند، زیرا که اگر خانه اضافی داشته باشد و مومنی مراجعه کند و ندهد روز قیامت می‌گویند این شخصی است که به خدا و رسول خیانت کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران، گفت: یکی از امتحانات سخت الهی، امتحان آزادگان سرافراز بود که با موفقیت از این آزمون بیرون آمدند و دشمن از استقامت و شجاعت این عزیزان بارها شگفت‌زده شد و این عزیزان به گردن ملت ما حق دارند و باید در رفع مشکلاتشان مسئولان سنگ‌تمام بگذارند.

خطیب جمعه دلفان در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) و شب‌های پر فضیلت قدر اظهار داشت: راه رسیدن به کمال برای همه باز است و با مجاهدت می‌توان به کمالات معنوی دست پیدا کرد، یک جوان روستایی یا یک زن می‌تواند با مجاهدت‌های فراوان از یک عالم ربانی برتر شود و راهش احیاء و شب‌زنده‌داری و خلوت با خدا و محکم کردن ارتباط با خالق بی‌همتاست.

وی افزود: امروز سالروز شهادت شخصیتی است که بعد از پیامبر اسلام (ص)، احدی همانند او خدا را عبادت نکرد و ما افتخار می‌کنیم پیرو آن حضرت هستیم.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول