اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

نمایشگاه کتاب حامیان ولایت در دورود افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دورود، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی حامیان ولایت در شهرستان دورود افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب حامیان ولایت در دورود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، نمایشگاه کتاب حامیان ولایت عصر امروز با بیش از هزار عنوان و به مناسبت ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف کتاب‌های خود را به عموم شهروندان ارائه می‌دهد.

دبیر حامیان ولایت شرق لرستان عصر امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به خبرنگار فارس در دورود گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در ماه مهمانی خدا است.

وحید کوچک‌زاده در ادامه افزود: این جبهه به منظور رفاه حال شهروندان دورودی محصولات این نمایشگاه را با تخفیف 50 درصد ارائه می‌دهد، تا بدین طریق توانسته باشد گامی کوچک در راه افزایش میزان مطالعه جامعه بردارد.

دبیر حامیان ولایت شرق لرستان هم‌چنین عنوان داشت: این جبهه در نظر دارد بعد از اتمام نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عفاف و حجاب را در این شهرستان برگزار کند.

کوچک‌زاده با بیان اینکه جبهه حامیان ولایت طی چند ماه گذشته فعالیت‌های فرهنگی گسترده و چشم‌گیری داشته است، افزود: هدف این جبهه نقش‌آفرینی در فضای فرهنگی بوده است که طی چند ماه گذشته با برگزاری برنامه‌های متنوع توانسته است در عرصه فرهنگی گام‌های مثبتی بردارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار است به زودی چند همایش با موضوع بیداری اسلامی و بررسی اندیشه‌های امام خمینی (ره) توسط این جبهه برگزار شود.

وی اضافه کرد: قرار است در این همایش‌ها از اساتید صاحب نظر و توانمند استفاده شود که جزئیات این همایش‌ها به زودی بیان می‌شود.

دبیر حامیان ولایت در پایان عنوان داشت: جبهه حامیان ولایت تنها مجموعه‌ای در استان است که طی چند ماه گذشته فعالیت‌های فرهنگی چشم‌گیری داشته و از این پس نیز به فعالیت‌های خود سرعت می‌دهد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول