اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

حرفه خبرنگاری ریشه در آموزه‌های قرآنی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: حرفه خبرنگاری ریشه در آیات قرآن و آموزه‌های قرآنی دارد.

حرفه خبرنگاری ریشه در آموزه‌های قرآنی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام سید رضا عظیمی در جلسه هماهنگی امور خبرنگاران افتخاری بسیج با اشاره به آیه 11 سوره ضحی گفت: آیه «و اما بنعمت ربک فحدث» نعمت‌های الهی برای انسان را مطرح می‌کند.

وی نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، رهبری‌های مدبرانه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، ارزش‌های اسلامی و خون شهدا و آثار ماندگار مجاهدت‌های ایثارگران در دوران نهضت انقلاب و دفاع مقدس را از جمله نعمت‌ها و موهبت‌های الهی نام برد و افزود: خبرنگاران کسانی هستند که با مطالعه، پیگیری و حضور به موقع اخبار ارزشی فرهنگ ایثار و شهادت را در لایه‌های مختلف جامعه به‌ ویژه درباره اقشار بسیج تهیه کرده و برای عموم جامعه منعکس می‌کنند.

وی با اشاره به توصیه حضرت امام(ره) به مدیران مبنی بر اینکه مردم را در جریان اقدامات و فعالیت‌های حوزه کاری خود قرار دهند، بر اهمیت کار خبرنگاران در اطلاع‌رسانی درباره اقدامات مسئولان به ویژه اقشار بسیج تاکید کرد.

عظیمی در ادامه با بیان اینکه رسانه بهترین ابزار انتقال تفکر و فرهنگ بسیج در جامعه است، از پیگیری و حساسیت ویژه این نمایندگی برای رصد، تهیه، تنظیم و انعکاس اخبار رده‌های پرتلاش اقشار بسیج با رساترین پیام و در گسترده‌ترین سطح خبر داد و از خبرنگاران بسیج خواست رویدادهای ارزشی و واقعیت‌های این نیروی مقاومت مردمی را با زیباترین پیام به جامعه انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه انتقال صحیح، دقیق و به موقع اخبار به منزله ترسیم راه و خط مشی است، حضور خبرنگاران را به عنوان افسران جنگ نرم در صحنه‌های ارزشی و مورد نیاز انقلاب موجب دفع دسیسه‌های دشمنان دانست.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول