اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چهار ماه گذشته صورت گرفت

انهدام 66 باند مواد مخدر در هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام 66 باند مواد مخدر و کشف 30 تن و 414 کیلو گرم انواع مواد مخدر طی چهار ماه گذشته در هرمزگان خبر داد.

انهدام 66 باند مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا محمدی‌یگانه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این رابطه اظهار داشت: مأموران انتظامی استان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام فعالیت‌های شبانه‌روزی طی 4 ماه گذشته، 24 تن و 884 کیلو و 476 گرم تریاک، چهار تن و 780 کیلو و 826 گرم حشیش، 714 کیلو و 780 گرم هروئین و کراک، 13 کیلو و 232 گرم شیشه و 21 کیلو و  165گرم سایر مواد مخدر، جمعً 30 تن و 414 کیلو و 481 گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی افزود: مأموران پر تلاش و خستگی‌ناپذیر استان در این رابطه 66 باند مواد مخدر منهدم و یک هزار و 620 نفر از عوامل قاچاق، حمل و توزیع مواد مخدر را دستگیر، 25 قبضه سلاح کشف و 377 دستگاه خودرو حامل مواد شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 106 درصد افزایش داشته است.

محمدی‌یگانه تصریح کرد: مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال و خودرو به پارکینگ گسیل و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

*کشف بیش از یک تن تریاک در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود از کشف یک تن و 56 کیلو گرم تریاک طی هفته گذشته توسط ماموران نیروی انتظامی در استان خبر داد.

وی در این رابطه اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران دیگر یگان‌های انتظامی استان در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام فعالیت‌های شبانه‌روزی طی هفته گذشته حین گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی و اقدامات پلیسی 9 دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

محمدی‌یگانه افزود: در بازرسی از خودروهای متوقف شده جمعاً یک تن و 56 کیلو و 405 گرم تریاک کشف و 14 نفر از عوامل و عناصر توزیع و حمل مواد مخدر دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول