اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم:

تخفیف به مدارس غیردولتی بر اساس مصوبات دولتی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: برنامه پنجم توسعه معین کرده که ارائه تخفیف به مدارس غیردولتی باید بر اساس مصوبات دولتی باشد.

تخفیف به مدارس غیردولتی بر اساس مصوبات دولتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم طوبی حجازی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد اظهار کرد: در کمیته تشکیل شده با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی قم، برخی از مشکلات در زمینه مدارس غیردولتی حل شده است.

وی افزود: مدارس غیرانتفاعی شاخصی در قم وجود دارند اما مسائل و مشکلاتی نیز در این خصوص وجود دارد به طوری که هنوز خدمات عمومی در مدارس دولتی به طور کامل ارائه نمی‌شود بنابراین نمی‌توان به سرعت زمین در اختیار مدارس غیردولتی گذاشت.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکلات موجود در خصوص تخصیص زمین در بافت فرسوده گفت: در خصوص بخشودگی‌ها نیز در حال حاضر 140 میلیارد تومان جزو طلب شهرداری قم از دولت است و در برنامه پنجم توسعه نیز قانون معین کرده که تخفیف‌ها باید بر اساس مصوبات دولتی ارائه شوند.

وی در رابطه با عوارض شهرداری برای مدارس غیردولتی بیان داشت: شورای اسلامی قم سعی دارد مشکلات را با سرعت حل کند و در مورد مساعدت شهرداری نیز جایی که احساس کنیم شهرداری توان لازم را دارد همکاری خواهیم کرد.

حجازی افزود: تنها نمی‌توان به افزایش کمی مدارس غیردولتی دلخوش بود بلکه توان اجرای کار نیز باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول