اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین خبر داد

اتمام 40 درصد پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی منطقه 3 شهرداری قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

اتمام 40 درصد پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، ناصر گنجی با اشاره به اینکه در سال جاری 25 پروژه عمرانی در حال اجرا بوده و به طور میانگین از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، اظهار کرد: انتخاب به موقع پیمانکاران و انجام تشریفات اداری انتخاب پیمانکار در پایان سال گذشته و شروع به موقع پروژه‌ها موجب شده است تا سرعت روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

گنجی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های بیشتری هستیم، گفت: در سال جاری پروژه‌های عمرانی با سرعت و کیفیت بیشتری دنبال می‌شود تا شاهد رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین افزود: در سال جاری با انتخاب پیمانکاران مجرب سرعت اجرایی پروژه‌های عمرانی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

این مقام مسئول بیان کرد: امسال پروژه‌های عمرانی که در دستور کار قرار گرفته، براساس درخواست‌های مهم اهالی این منطقه برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول