اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مربی سازنده قاسم رضایی تجلیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: مربی سازنده کشتی آملی نیز در مراسم استقبال از جهان پهلوان قاسم رضایی تجلیل می‌شود.

مربی سازنده قاسم رضایی تجلیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در دومین جلسه ستاد استقبال از قاسم رضایی کشتی‌گیر طلایی آمل در المپیک 2012 لندن با تاکید بر اینکه مدال‌های این دوره المپیک در تاریخ ورزش کشور بی‌سابقه بوده است، یادآور شد: با نگاهی که امروز دنیای سیاسی به ورزش دارد به یقین مدال‌های طلای ایران در المپیک ارزشمند بود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم تجلیل شایسته از قهرمان المپیکی آمل موجب تقویت روحیه این ورزشکار و ایجاد انگیزه در سایر ورزشکاران شهرستان شود، اظهار داشت: باید از این ورزشکار و خانواده وی برای این افتخار آفرینی تجلیل شود.

اکبرزاده با اعلام اینکه مراسم استقبال از این کشتی‌گیر عصر فردا در آمل برگزار می‌شود، از اعلام آمادگی تمام اقشار و گروه‌های شهرستان برای استقبال بی‌نظیر از قاسم رضایی خبر داد و افزود: رضایی اگر مدال هم نمی‌آورد به دلیل حاضر نشدن در برابر کشتی‌گیر اسرائیلی در جام جهانی برای مردم ایران ارزشمند بود و این عزتی بود که خداوند برای ایستادگی‌ وی در برابر استکبار به او داد.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه نقش مربیان این ورزشکار طلایی در این پیروزی نادیده گرفته نمی‌شود، بیان داشت: از حسین‌زاده مربی قاسم رضایی که در یک سال اخیر نقش مهمی در رشد و پرورش وی داشت نیز به نحو شایسته تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی پراید فردا در مراسم استقبال از قاسم رضایی به مربی وی برای قدردانی از زحماتش اعطا می‌شود، بیان کرد: هدایای ارزشمندی نیز برای جهان پهلوان رضایی در نظر گرفته است که به وی اهدا می‌شود.

اکبرزاده با اعلام اینکه اعطای یک واحد مسکونی در ستاد استقبال از این ورزشکار تصویب شده است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته از این ورزشکار قدردانی کنیم.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول