اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی ایلام:

زائران عراقی از تورهای گردشگری ایران بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: زائران عراقی از تورهای گردشگری ایران بهره‌مند می‌شوند.

زائران عراقی از تورهای گردشگری ایران بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی قاسم‌پور ظهر امروز در نشست شورای فرهنگی استان ایلام اظهار داشت: این دستگاه اجرایی برای توسعه گردشگری در استان ایلام برنامه‌ریزی کرده‌ است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام استفاده از ظرفیت فعال زائران عراقی است.

این مسئول اضافه کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام مصمم به استفاده از این ظرفیت در استان ایلام بوده و در این راستا از تمام توان خود استفاده می‌کند.

قاسم‌پور تصریح کرد: وجود آثار تاریخی، فرهنگی و مذهبی در استان ایلام می‌تواند جمع کثیری از گردشگران را به سوی خود جذب کند که نیاز به اهتمام و تلاش همه جانبه دارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: اکنون کارگروه گردشگری استان ایلام مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با طرح‌های گردشگری در استان را نظارت و اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد: توسعه صنعت گردشگری و توریسم یکی از سیاست‌های کلان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول