اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت خدمات شهر شهرداری گلستان خبر داد

جمع‌آوری روزانه 200 تن زباله در شهر گلستان

خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول در شهرداری گلستان از جمع‌آوری 200 تن زباله در شبانه‌روز از سطح شهر گلستان خبر داد.

جمع‌آوری روزانه 200 تن زباله در شهر گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر گلستان به نقل از روابط عمومی شهرداری گلستان، باقر ایمانی اظهار داشت: پس از پلمب مرکز دفن زباله شهرستان رباط کریم توسط دادگستری استان با مدیریت سازمان پسماند کهریزک قراردادی منعقد شد تا از این پس زباله‌های این شهر به مرکز دپو کهریزک انتقال یابد.

معاونت خدمات شهر شهرداری شهر گلستان افزود: انتقال این مقدار زباله از شهر گلستان به مرکز دپو کهریزک در هر تن 53 هزار تومان برای شهرداری هزینه دربر دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا در بازدید اشرفی‌پور مدیرکل محیط زیست استان تهران از شهرستان بهارستان و رباط کریم به جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از آلودگی محیط زیست، حسین علیقلی‌زاده شهردار گلستان را به عنوان شهردار نمونه شهرستان بهارستان و رباط کریم معرفی و با اهدای لوح از ایشان تقدیر به عمل آمد.

ایمانی همچنین در ادامه فعالیت‌های حوزه خدمات شهری به ساماندهی سنگ‌فروشان شهر گلستان اشاره کرد و افزود: برای این منظور بازار سنگ‌فروشان را تاسیس کردیم و سنگ‌فروشان حاشیه جاده ساوه را در این بازار مستقر کردیم. این بازار در انتهای خیابان ایران‌پاک بعد از سه‌راه آدران واقع شده است.

معاونت خدمات شهر شهرداری گلستان همچنین به استقرار کانکس سنجش آلایندگی هوای پاک در شهرداری خبر داد و تصریح کرد: نصب مانیتورینگ نیز توسط شهرداری و با همکاری محیط زیست انجام گرفت.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول