اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

آب مورد نیاز زلزله‌زدگان تامین شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: آب مورد نیاز زلزله‌زدگان تامین شده و در حال ارسال است.

آب مورد نیاز زلزله‌زدگان تامین شده است

محمدجعفر عظمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اعلام اینکه آب مورد نیاز زلزله‌زدگان شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان سریعاً تامین می‌شود، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با کارخانجات تولیدی، آب معدنی مورد نیاز در حال ارسال به منطقه است.

وی افزود: برای تامین آب آشامیدنی زلزله‌زدگان با تمام کارخانجات تولید آب معدنی در استان هماهنگی لازم صورت گرفته و هم‌اکنون چند کامیون در حال بارگیری برای ارسال آب معدنی به منطقه هستند.

وی با بیان اینکه شورای معاونان و اعضای ستاد بحران سازمان در ستاد مرکزی سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر شده‌اند، خاطرنشان کرد: این شورا هماهنگی‌های لازم را با کارخانجات انجام می‌دهند که ان‌شاءالله به تدریج و به مقدار مورد نیاز تامین و ارسال می‌شود.

عظمایی با بیان اینکه کمبودی در مورد‌ آشامیدنی زلزله‌زدگان وجود ندارد، گفت: فردا نیز دومین محموله آب معدنی به زلزله‌زدگان ارسال خواهد شد.

عظمایی مشارکت کارخانجات در این خصوص را ستود و از سایر مدیران کارخانجات خواست برای ارسال کمک‌های خود با سازمان و یا ستاد مربوطه تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول