اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش دریابانی کیش

"تریاک" مسافر کیش را به جزیره نرساند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی پلیس دریابانی کیش از دستگیری فردی که قصد وارد کردن چهار کیلوگرم ماده مخدر تریاک به این جزیره داشت، خبر داد.

"تریاک" مسافر کیش را به جزیره نرساند

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش واقع در جنوب ایران، محمدعلی محمدی عصر شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران با بیان اینکه پلیس دریابانی همواره توجه ویژه‌ای به کنترل مرزهای آبی و راه‌های ورودی آبی ساحلی و اسکله‌ها در این جزیره دارد، اظهار داشت: کنترل مناسب و در سطح بالایی ورودهای کیش توسط دریابانی تقریبا این جزیره را برای قاچاقچیان مواد دست نیافتنی کرده است و هر بار نیز که قاچاقچیان قصد داشته‌اند در پوشش‌های بسیار پیچیده مواد به جزیره وارد کنند با هوشیاری ماموران دریابانی در دام افتاده‌اند.

وی در ادامه از موفقیت دریابانان فرماندهی دریابانی کیش و کشف بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد و افزود: این میزان مواد توسط مأموران این فرماندهی و در راستای ارتقای امنیت پایدار مرز و مبارزه با قاچاق مواد مخدر از یکی از مسافران ورودی به جزیره کیش کشف شده‌ است.

جانشین فرماندهی پلیس دریابانی کیش با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از سیر مراحل اولیه و قانونی، تحویل مقامات قضایی شده است، افزود: دریادلان پرتلاش این فرماندهی با چشمان بیدار در هر لحظه از زمان آماده‌اند تا با هنجارشکنان و قاچاقچیان مواد مخدر در چارچوب قانون برخورد کنند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز کیش به یکی از امن‌ترین مناطق و شهرهای کشور تبدیل شده است، اضافه کرد: امنیت موجود جزیره حاصل تلاش نیروهای انتظامی، تعامل و فرهنگ بالایی مردم در همکاری با پلیس و هماهنگی‌ها مسئولان ذی‌ربط است.

این فرمانده ارشد انتظامی در جزیره کیش یادآور شد: نیروهای دریابانی این جزیره با تمام وجود و علاقه به حفاظت از مرزهای ایران اسلامی در خلیج فارس مشغول هستند.

کیش یکی از شهرهای امن هرمزگان به شمار می‌رود. بر خلاف سایر شهرستان‌های این استان، کیش در حوزه کشفیات مواد مخدر یکی از شهرهایی است که تقریبا می‌توان گفت کشفیات مواد در آن در حد صفر باقی مانده است، از همین رو اخبار کشفیات مواد مخدر در این جزیره از اهمیت بالایی برای افکار عمومی و رسانه‌ها برخوردار شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول