اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اطعام نیازمندان صورت گرفت

مساعدت 100 میلیون ریالی رئیس جمهور به ایتام هیرمند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: به منظور اطعام نیازمندان، رئیس جمهور 100 میلیون ریال به ایتام زیر پوشش کمیته امداد هیرمند کمک کرد.

مساعدت 100 میلیون ریالی رئیس جمهور به ایتام هیرمند

علیرضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ماه رمضان، ماه خداست آن ماهی که خداوند در آن حسنات را می‌افزاید و گناهان را پاک می‌کند و ماه پر برکت است و درب‌های آسمان در نخستین شب ماه رمضان گشوده می‌شود و تا آخرین شب آن بسته نخواهد شد.

وی افزود: در راستای سنت حسنه انفاق و اطعام ایتام نیازمندان، ریاست جمهوری به منظور اطعام نیازمندان شهرستان هیرمند مبلغ 100 میلیون ریال اختصاص و به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هیرمند واریز شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: خداوند بزرگ را شاکر هستیم که مردم خیر و مؤمن استان و به ویژه مسئولان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی با دستان سخاوتمند خود یاریگر نیازمندان هستند و به یاری خداوند در ماه مبارک رمضان امسال، حضور همه آحاد مردم و خیرین در امر خداپسندانه اطعام ایتام و نیازمندان باعث شد تا همه روزه در سراسر استان سفره‌های افطاری گسترده شود.

* اطعام 300 نفر از ایتام تحت حمایت بخش بمپور ایرانشهر 

مدیر کمیته امداد شهرستان ایرانشهر گفت: به مناسبت هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام، 300 نفر از یتیمان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ایرانشهر اطعام شدند.

محمد علی تراقویی افزود: اطعام یتیمان در ماه رحمت از رسالتهای مهم کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: مشارکت خیرین و نیکوکاران با کمیته امداد در طرح برپایی سفرهای آسمانی کمک شایانی به گسترش آن به دورترین نقاط استان می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول