اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوم و نهم شهریور اعزام کشتی‌گیران قمی به مسابقات قهرمانی کشور

برترین‌های کشتی قم در مسابقات انتخابی شناسایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: برترین‌های کشتی قم برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور با برپایی مسابقات انتخابی شناسایی می‌شوند.

برترین‌های کشتی قم در مسابقات انتخابی شناسایی می‌شوند

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، بعد از پایان رقابت‌های المپیک لندن و افتخارآفرینی‌های قابل توجه کشتی‌گیران کشورمان، اکنون رقابت‌های قهرمانی کشور بر اساس زمان‌بندی قبلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در راه است و بر همین اساس کشتی‌گیران قمی نیز خود را آماده حضور در این پیکارها خواهند کرد.

دبیر هیئت کشتی استان قم بیان داشت: بر همین اساس برای اعزام هر یک از تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور، قصد داریم رقابت‌های انتخابی برگزار کنیم تا برترین‌ها به جدال با حریفان کشوری اعزام شوند.

وی ابراز داشت: خوشبختانه قم پر از کشتی‌گیران مستعد و آینده‌داری است که آرزوی هر یک از آنها قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم‌های رده‌های سنی مختلف کشتی قم برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور است و این دست مربیان کشتی قم را برای انتخاب ترکیب دلخواه باز می‌گذارد.

رضایی تصریح کرد: وجود استعدادها و نخبه‌های زیاد در کشتی قم بدون تردید حاصل تلاش و کوشش وصف‌ناپذیر تمام مربیان زحمت‌کش و پرتلاش کشتی استان قم است که شبانه‌روز با کمترین امکانات برای این رشته دلسوزی می‌کنند.

وی اضافه کرد: بعد از ماه مبارک رمضان قصد داریم تیمی قوی و منسجم را به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور اعزام کنیم و بر همین اساس قصد برگزاری رقابت‌های انتخابی در این رده سنی را داریم.

دبیر هیئت کشتی استان قم بیان داشت: بدین ترتیب کشتی‌گیرانی که مدعی قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم قم برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور هستند می‌توانند در پیکارهای انتخابی شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت کشتی استان قم، مسابقات انتخابی کشتی رده سنی نونهالان قم در هر دو رشته آزاد و فرنگی روزهای دوشنبه 23 مرداد و سه‌شنبه 24 مرداد ماه در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به زمان برگزاری پیکارهای قهرمانی کشور رده سنی نونهالان آزاد و فرنگی بیان داشت: کشتی‌گیران نونهال رشته فرنگی از دوم شهریور ماه و کشتی‌گیران نونهال رشته آزاد نیز از نهم شهریور ماه در مسابقات قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت، به همین خاطر سعی داریم بهترین نفرات را راهی این رقابت‌ها کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول