اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجرد در مجلس خبر داد

آغاز ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بروجرد به زودی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرای ورزشگاه 15 هزار نفری بروجرد به زودی آغاز می‌شود.

آغاز ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بروجرد به زودی

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علاءالدین بروجردی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های ورزشی در حال احداث و تکمیل بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری در بروجرد یکی از پروژه‌های بزرگی است که فاز اول این پروژه در سطح 5 هزار نفری در حال اجرا است و عملیات اجرایی آن به صورت رسمی به زودی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های ورزشی در بروجرد با جذب اعتبارات مورد نیاز در حال اجرا هستند، اضافه کرد: ورزشگاهی با سه رینگ در بروجرد افتتاح می‌شود که مناسب برای مسابقات کشوری است و ظرف دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

بروجردی تصریح کرد: هم‌چنین خانه کوهنورد در بروجرد که شامل چهار طبقه است و با نمای کوه، جایگاهی بسیار مناسب برای کوهنوردان بروجرد و مهمانان کشوری است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات کشوری در بروجرد خوابگاه 150 نفری در مجموعه ورزشگاه ولایت بروجرد نیز در حال احداث است.

وی روند ساخت مجموعه‌های ورزشی در شهرستان بروجرد را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: سالن‌های زورخانه، ژیمناستیک، رزمی و چمن مصنوعی از جمله چهار سالن ورزشی هستند که در بروجرد در حال احداث هستند.

بروجردی متذکر شد: در روستاهای شهرستان بروجرد که جمعیت مناسبی برای ایجاد سالن‌های ورزشی دارند، سرمایه‌گذاری شده است که صدها میلیون تومان به این پروژه‌ها اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول