اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد

تشکیل کمیته مردمی پیگیری اصلاح قوانین مربوط به بیماری‌های خاص

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تشکیل کمیته مردمی پیگیری اصلاح قوانین مربوط به بیماری‌های خاص تاکید کرد و گفت: تشکیل این کمیته می‌تواند در رفع مسائل و مشکلات فراروی بیماران خاص راهگشا باشد.

تشکیل کمیته مردمی پیگیری اصلاح قوانین مربوط به بیماری‌های خاص

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی عصر امروز در نشست مجمع خیرین سلامت این استان اظهار داشت: خدمت به خلق و تلاش برای کم کردن رنج بیماران، لیاقتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و تنها بندگان خالص خدا می‌توانند از این نعمت بهره‌مند شوند.

وی با قدردانی از تلاش‌های اعضای مجمع خیرین سلامت این استان، افزود: شاید یکی از حکمت‌هایی که خداوند در بیماری قرار داده باشد این است که عده‌ای از این فرصت استفاده کرده و در راستای کمک به هم‌نوعان خود اقدام کنند.

عنابستانی بر ضرورت ایجاد ساختارهای لازم برای کمک به بیماران خاص تاکید کرد و گفت: اشکالاتی در ساختارهای قانونی حمایت از بیماران خاص وجود دارد که باید با همکاری و همدلی یکدیگر این ساختارها را اصلاح کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: توجه به نیازها و مشکلات بیماران خاص از اهمیت بالایی برخوردار است که همه اقشار جامعه باید نسبت به آن حساس باشند.

عنابستانی بر ضرورت تشکیل کمیته مردمی پیگیری اصلاح قوانین مربوط به بیماری‌های خاص تاکید کرد و گفت: تشکیل این کمیته می‌تواند در رفع بسیاری از مسائل و مشکلات فراروی بیماران خاص راهگشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید نشستی با افراد موثر و کسانی که می‎توانند خدمات لازم را به بیماران خاص ارائه دهند، برگزار شود تا نیازمندی‌های بیماران مورد بررسی قرار گیرد تا هر کس در حد توان خود این نیازمندی‌ها را برطرف کند.

عنابستانی به احداث کلینیک بیماران خاص این استان اشاره کرد و افزود: در احداث این کلینیک آمادگی خود را اعلام کرده و در تکمیل آن همه توان خود را به کار می‌گیریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعتبارات اختصاص داده شده به استان محدود است اما باید تلاش کرد تا همین اعتبارات محدود را به نحو مطلوب مدیریت کرد و در رفع مشکلات مربوط به بیماران خاص گام‌های بزرگی برداشت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول