اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

ستاد مبارزه با جنگ نرم در قم تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: به زودی ستاد مبارزه با جنگ نرم در استان تشکیل خواهد شد.

ستاد مبارزه با جنگ نرم در قم تشکیل می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از تشکیل این ستاد کنترل و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی و مقابله با توطئه‌های سیاسی و فتنه‌ها است.  

وی با تاکید بر اینکه البته استان قم در امنیت کامل و همیشه به دور از فتنه‌ها بوده است تصریح کرد: با تشکیل ستاد مبارزه با جنگ نرم هجمه‌های ناجوانمردانه، فتنه‌ها و توطئه‌های شوم فرهنگی مورد رصد قرار گرفته و خنثی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: اعضای ستاد مبارزه با جنگ نرم را افراد علمی و فرهنگی استان تشکیل می‌دهند که احکام آنها توسط استاندار قم صادر می‌شود و با تشکیل نخستین جلسه اساسنامه این ستاد تدوین خواهد شد.

عرب‌انصاری در واکنش به آماری مبنی بر اینکه استان قم آلوده‌ترین فضای اینترنتی کشور را به خود اختصاص داده است اظهار کرد: متاسفانه هر از چند مدتی آماری ساخته می‌شود و می‌خواهند قم را در برخی شاخصه‌های نامناسب، دارای رشد فزاینده قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات فضاسازی رسانه‌ای علیه قم است خاطر نشان کرد: برخی به دنبال فضاسازی کاذب و ارائه آماری هستند که با واقعیت منطبق نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه سال گذشته آماری ارائه شد که قم در صدر آمار طلاق در کشور قرار دارد اضافه کرد: این مورد را به صورت ویژه پیگیری کردیم و با توجه به بررسی‌هایی که در ثبت احوال صورت گرفت مشخص شد آمار واقعی نبوده و یکی از موضوعاتی که در رسانه‌ها باید به آن توجه شود، انتشار واقعی آمار‌ها است.

عرب‌انصاری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به شهر مقدس قم استفاده از عرفان‌های نوظهور و گسترش آنها است گفت: فعالیت گسترده در فضای سایبری و تخریب فضای عفاف و حجاب در استان از دیگر برنامه‌های دشمنان برای خدشه‌دار کردن قداست ذاتی این خطه است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول