اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

پشتیبانی همه جانبه از برنامه‌های راهیان نور ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خطاب به مسئولان حاضر در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان قزوین گفت: پشتیبانی همه جانبه از برنامه‌های راهیان نور ضروری است.

پشتیبانی همه جانبه از برنامه‌های راهیان نور ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور که ظهر امروز در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین برگزار شد، درگذشت والده سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین را تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان قزوین، انتظار داشتیم مسئولان و مدیران استان شخصاً در این جلسه حضور پیدا کنند.

برنامه‌های راهیان نور انقلاب بزرگی در فرهنگ قزوین ایجاد کرده است

این مسئول ادامه داد: به همت استاندار قزوین و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان اقدامات سال گذشته در برنامه‌ریزی، اعزام و پشتیبانی از کاروان‌های راهیان نور، انقلاب بزرگی در سطح فرهنگی استان ایجاد کرد.

طاهرخانی با اشاره به سهمیه 40 هزار نفری استان قزوین در اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی خاطرنشان کرد: اعزام 40 هزار نفر به مناطق عملیاتی کار بسیار بزرگی است و در این عرصه مقدس همه دستگاه‌ها باید با جدیت مشارکت کنند تا با پوشش کامل، استان قزوین همچنان در این عملیات فرهنگی پیشتاز باشد.

برنامه‌های راهیان نور ابزار مهم جنگ نرم است

وی به تبیین و تشریح ابعاد تأثیرگذاری اعزام کاروان‌های راهیان نور در بعد فرهنگی پرداخت و افزود: در جنگ فرهنگی کنونی اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی یکی از ابزارهای مهم محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: باید فرهنگ شهدا را در بین جوانان گسترش دهیم و این موضوع مهمی است که مورد تأیید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: به خاطر استقبال مردم و جوانان، برنامه‌های راهیان نور به صورت سالیانه دنبال می‌شود و مربوط به فصل خاصی نیست.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول