اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته دولت

4 سایت تلفن بی‌سیم در ریگان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان ریگان گفت: طی هفته دولت 4 سایت تلفن بی‌سیم در ارتفاعات شهرستان ریگان راه‌اندازی می‌شود.

4 سایت تلفن بی‌سیم در ریگان راه‌اندازی می‌شود

قاسم جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: در بخش تلفن سیار ‌توسعه، نصب و راه‌اندازی تعداد سه سایت موبایل با اعتبار هر سایت 150 میلیون تومان انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد دو سایت در مسیر جاده ریگان - ایرانشهر برای پوشش مرز جاده‌ای و یک سایت برای پوشش شش روستای محمدآباد سرحدی است.

جلالی عنوان کرد: در بخش تلفن ثابت واگذاری و توسعه 300 شماره تلفن جدید در شهر محمد‌آباد از اقداماتی است که توسط مخابرات این شهرستان انجام شده است.

وی گفت: تأسیس و راه‌اندازی سایت‌های روستایی تلفن بی‌سیم در مناطق کوهستانی در روستاهای کوه شاه، دهنه عباسعلی، سرزه و سیف‌الدینی که این طرح‌ها از طرح‌های وزارت ارتباطات به نام یو‌اس‌او در مناطق ارتفاعی ریگان اجرا و در حال حاضر این روستاها دارای ارتباطات تلفن خانگی هستند.

جلالی هزینه هر سایت را 50 میلیون تومان اعلام کرد و ابراز داشت: سایت تلفن بی‌سیم روستای دهکن در حال نصب و راه‌اندازی است.

وی عنوان کرد: در بخش توسعه دیتا و دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک اقدامات چشمگیری انجام شده است.

جلالی افزود: توسعه و تأسیس دفتر خدمات شهری در شهر ریگان و تأسیس دفتر آی‌سی‌تی روستای محمد‌آباد سرحدی که در حال حاضر دو دفتر خدمات شهری و تعداد 11 دفتر آی‌سی‌تی روستایی خدمات دولت الکترونیک را انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: واگذاری تعداد 12 پورت دیتا به ادارات دولتی و بانک‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته است.

جلالی ابراز داشت: همچنین واگذاری 32 پورت ای‌دی‌اس‌ال و اینترنت پرسرعت به افراد حقیقی، خصوصی و واگذاری 12 پورت ای‌دی‌اس‌ال به مدارس از دیگر فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول